"התעוררתי באמצע הלילה, ולא האמנתי שהשותפה שלי עשתה לי את זה"

בפרק הקרוב של "שנות ה-90" שלום מחליט להגשים את החלום הגדול ולמצוא דירת שותפים בתל אביב. הוא לוקח יחד איתו את ציון והם מבקרים במספר דירות בניסיון למצוא את הדירה המושלמת. לקראת הפרק, שוטטנו ברחבי האינטרנט ומצאנו את סיפורי השותפים ההזוים ביותר

זמן צפייה: 00:36

בפרק הבא של "שנות ה-90" (הערב ברשת 13), שלום מחפש דירת שותפים בתל אביב. לקראת הפרק, עברנו בקבוצות שונות בהם אנשים מתוודים באנונימיות על כל הדברים הכי מעצבנים ומגעילים שהשותפים שלהם עושים. אז, בואו לשמוע על השותפה שהרגישה שמדגדגים אותה בזמן שהיא ישנה, הדיירים שסבלו מבעל דירה שטני והבחורה שכל כך סבלה מהשותפה עד כדי כך שהיא התגוררה בדירה רק יומיים בשבוע.

לכתבות נוספות:

שלום וציון מחפשים דירה
שלום וציון מחפשים דירה | צילום: "שנות ה-90"

בקבוצה "שותפים confessions" אחת המשתתפות האנונימיות סיפרה על סיפור משעשע במיוחד. כדי להבהיר לשותף שלה שיעלה את הקרש של האסלה לפני שהוא משתין, היא התחבאה במקלחת ותוך כדי שהשותף השתין היא הפחידה אותו: "מפה לשם כל היום היה לי ריח של שתן".

צילום: שותפים confessions

אבל בכל זאת, זה נשמע שהיה לה קשר קרוב עם השותפים, בניגוד לפוסט שפורסם בקבוצת "TAU Confessions" שבו התלוננה הדיירת על השותפה שאיתה היא כל כך לא מסתדרת עד כדי כך שהיא כבר בורחת להורים ונמצאת בדירה רק יומיים בשבוע:

צילום: TAU Confessions

עוד שותף גרוע שהוזכר בקבוצה הוא שותף שמוציא ליחה מהבוקר עד הערב: "אני לא מפסיקה לשמוע אותו עושה רעשים של הוצאת ליחה ויריקות, לפחות 10 פעמים בשעה, זה מגעיל ועושה לי בחילה".

צילום: TAU Confessions

מה היה יותר מפריע לכם? בלאגן ולכלוך, בזבוז של מים וחשמל או שירה בקול רם? "לפעמים היא מתהלכת ברחבי הבית כשהיא שרה בקולי קולות, והיא לא יודעת לשיר. בכלל. אפילו לא קצת. אחותי, איפה המודעות שלך? סתמי כבר!".

צילום: TAU Confessions

תדמיינו שאתם רבים עם השותף והוא כנקמה מחביא את הנייר טואלט. זה בדיוק מה שקרה למשתתף בקבוצה "שותפים confessions": "הרגע הזה שהשותף שלך ילד קטן ואידיוט ובשביל לעצבן אותך הוא לוקח את כל הנייר טואלט מהשירותים כי 'הוא קנה אותם'".

צילום: שותפים confessions

הרגשתם פעם שמדגדגים אתכם מתוך שינה? משתתפת בקבוצה "TAU Confessions" שיתפה על מקרה מוזר במיוחד - היא מרגישה שהשותפה שלה מדגדגת אותה בלילה בזמן שהיא ישנה: "יוצא לי כמעט כל יום להתעורר באמצע הלילה צוחקת עם תחושה שמישהו מדגדג לי את הרגליים, או לחלום שמישהו מדגדג אותי והיא תמיד ערה".

צילום: TAU Confessions

אחרי כל סיפורי השותפים האלה, מה עדיף בעל בית גרוע או שותף גרוע? בקבוצה "TLV confessions" התלונה דיירת על בעל דירה "שטן" שהיא כינתה "מניאק בלשון המעטה". כדי לברוח מבעל הדירה היא אפילו גרמה לאנשים להניח שהיא עוזבת את הדירה משום שהיא בהיריון:

צילום: TLV confessions

אחרי כל סיפורי הזוועות האלה, בואו נקווה שהשותפים ששלום ימצא יהיו נוחים יותר.