המלכה האם: מרגול מצטרפת לפאנל השופטים של "אקס פקטור ישראל"

לאחר שאביב גפן ונטע ברזילי הצטרפו לפאנל השופטים, היום אנחנו שמחים לבשר שגם הזמרת מרגלית צנעני מצטרפת לפאנל "השופטים של אקס פקטור ישראל" שתשודר ברשת 13. ויחד עם שאר השופטים תעזור לבחור את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022

מרגול, אקס פקטור

מרגלית צנעני, המוכרת בכינוייה "מרגול", תשפוט ב"אקס פקטור ישראל" שתשודר ב"רשת 13". השופטת המיתולוגית תשפוט לצד הזמר והיוצר אביב גפן וזוכת האירוויזיון נטע ברזילי.

מרגול
מרגול | צילום: יח''צ

מרגלית צנעני, זמרת, מלחינה ומנחת טלוויזיה ישראלית אשר שימשה במשך 6 עונות כשופטת בתכנית "כוכב נולד". מרגול פועלת בעיקר בתחום של מוזיקת נשמה, אמריקאית וים תיכונית כאשר שיריה משלבים סגנונות רוק, פאנק ובלוז פרצה לתודעה בשנות ה-80 עם הלהיט המזוהה עמה: "נערי שובה אלי". מאז, הוציאה אלבומים נוספים ואינספור שירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול החברה הישראלית. בין להיטיה הרבים של מרגול שכבשו לבבות והושמעו רבות בתחנות הרדיו גם "חומות חימר", "אז מה", "עץ ירוק מפלסטיק", "עוד יהיה לי" ועוד.

עוד בנושא:

רוצים לייצג את ישראל באירוויזיון? הירשמו עכשיו!

כאן בחרו: X פקטור תבחר את הנציג הבא לאירוויזיון

יש לה את האקס! זוכת האירוויזיון נטע ברזילי מצטרפת לחבר השופטים של אקס פקטור ישראל

לאורך השנים מרגול שיתפה פעולה עם אמנים ויוצרים רבים בארץ ביניהם: שלמה גרוניך, זהבה בן, איתי לוי, והפזמונאית רחל שפירא. לצד קריירת השירה המצליחה כבר עשורים רבים, מרגול הגישה תכניות, שיחקה בסדרות מוכרות, ושידרה ברדיו. מרגול מסרה היום: "אני שמחה לחזור לשולחן השופטים בתכנית ריאליטי חשובה ומרכזית כל כך, לצידו של אחד המנטורים הגדולים והחשובים בעולם, לכבוד ייחשב לי. זה קטע מלעוני ביותר".

סיימון קאוול
סיימון קאוול | צילום: shutterstock

כאמור, העונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה ואחד מהם יזכה לייצג את ישראל באירוויזיון 2022.