עומר חושף שהוא היה המרגל במשחק, אך הצליח לעלות על המיקום הסודי שהדיירים בחרו: הכנרת.

הדיירים מעבירים את הזמן ביחד במשחק "המרגל", ושואלים אחד את השני שאלות כדי להבין מי קיבל את התפקיד הסודי. אלירן מזהה אצל רפאלה סימנים מחשידים: "אני מכיר אותך כל כך".

עומר שואל את קורן: "מגיל קטן אתה אוהד של בית"ר? מגיל ארבע-חמש?". הוא מסביר בתגובה: "הייתי רואה משחקים, הייתי אוהב את הקבוצה", אבל מציין שרק לפני שנתיים התחיל ללכת באופן קבוע לכל משחק.

עומר אומר במהלך משחק אקסנטיה: "כולם שברו דיסטנס חוץ מאלירן", ורפאלה מסכימה שזה בול. אלירן מבולבל ושואל: "עם גל, כאילו?", והיא מגיבה: "עם גל, כן".

רפאלה ונעם מכינים ביחד פסטה.הוא מנסה להציע לה תבלינים שאפשר להוסיף לרוטב, אבל היא לא רוצה. נעם בהלם: "את אוכלת בלי צבעים? בלי טעם? איך את יכולה לאכול אוכל בלי חיים?".

קורן מסביר את השטותניקיות שפרצה ממנו היום: "עכשיו אני מרגיש יותר בנוח. פרץ האנדרלין שיוצא ממני, זה גם בגלל שכמות האנשים הצטמצמה, וגם עצם זה שאנחנו לקראת הסוף". נעם משיב בצחוק: "או שאתה רוצה להגיד לי שביום רביעי אתה חוזר להיות מי שהיית? ואתה רק רוצה לשרוד את ההדחה האחרונה הזאת?".

לאחר הדחתה המפתיעה, הודיה כהן בחרה להימנע מראיונות. כעת, היא מגיעה לאולפן "הבוחשת" ועונה על כל השאלות שמסעירות את הקהל.

רפאלה שואלת את אלירן: "אתה מאמין שהגעתי עד לשלב הזה?", והוא מפרגן לה בתגובה: "את באמת מטורפת. שאפו ענק". רפאלה מוסיפה: "הכי ענק בעולם".

גל ונעם נהנים מאינג'רה לארוחת ערב! גל מספרת: "הילדים שלי ממש אוהבים אינג'רה".

רפאלה חולקת עם גל חיבוק קרוב ואוהב, תוך כדי שהיא מכנה אותה בשמות חיבה ומציינת: "גל היא חמודה". גל בהלם: "תצבוט אותי", ועומר מעט מודאג: "אני מעדיף שכל אחד יחזור לגרסה הקודמת שלו. שקורן ישתוק, ושגל תהיה פגועה ותבכה".

עומר וגל מתבקשים להגיע ביחד לחדר האח הגדול. עומר מבהיר: "אנחנו לא באמת חברים, אנחנו רק מדברים קצת", וגל עונה: "אל תדאג". קורן מוסיף מהצד: "עכשיו אתם תהיו חברים".

רפאלה משתפת את שאר הדיירים בחצר: "אתם מאמינים שעוד חמישה ימים אנחנו בחוץ, רואים את המשפחות, בני הזוג והילדים? אנחנו בכלל התכוננו לזה נפשית?".

רפאלה יוצאת לחצר עם רול ונוצות בשיער ומתחילה לחקות את גל. עומר שואל אותה שאלות והיא עונה בתור גל. גל צופה מהבריכה: "אני יכולה לצפות בזה שעות".

גל נכנסת לחדר השינה ומבהילה את רפאלה, נעם צוחק שקורן וגל נהיו שטותניקים. עומר מספר שגם אותו גל הבהיל אתמול, והוא תהה לעצמו אם הוא וגל נהיו חברים פתאום.

גל מחקה את קורן, עומר צוחק ואומר לקורן שגל אמרה שהוא מתנהג כמו ילד בכיתה ג'. אלירן ונעם מסכימים שההתנהגות של קורן באמת מזכירה לפעמים התנהגות של ילד.

נעם מרים לעצמו את האנרגיה ופוצח בריקוד קצר בחדר השינה.

אלירן מנסה להבין למה בהתחלה הרגיש לא אהוב בבית. עומר מסביר מהצד שלו מדוע הוא לא התחבר אל אלירן. הוא מספר על החיבור שלו להילי שמבחינתו לא היה רומנטי בכלל, אבל קיבל כל הזמן עקיצות מאלירן בנושא.

רפאלה וגל מדברות על אדיר. גל אומרת שלדעתה רפאלה דיברה לאדיר בצורה משפילה, רפאלה לא מסכימה ואומרת שלדעתה אדיר היה מושפע לרעה מגל.

הדיירים מתיישבים מסביב לשולחן, ואוכלים ארוחת בוקר מאוחרת. בתיאבון!


רפאלה אומרת לקורן שבשבוע שעבר הוא היה ממש קיצוני. קורן אומר שתמיד הוא הולך לקיצון. רפאלה: "ממש היית מופרע". הוא משתף שבגלל שאין הרבה אנשים בבית, הוא מרגיש יותר בנוח.

הדיירים פותחים את הבוקר ביחד, ומכינים ארוחת בוקר.

עומר מחליט לכתוב לשלי יומן של הרגשות שלו, כדי שיוכל לספר לה הכול אחרי שייצא מהבית. אלירן רואה אותו כותב ומתלבט אם לכתוב גם יומן עבור נויה.

קורן מעיר לרפאלה על הבגדים שלה, והיא מודיעה לו: "אין לך סטייל, אין לך שמץ של מושג". היא בוחנת אותו כדי לבדוק כמה סטייל יש לו: "בחורה שיוצאת לדייט ראשון, מה היית רוצה שהיא תלבש". קורן: "משהו שנוח לה". רפאלה קובעת: "כבר נכשלת".

רפאלה ואלירן יושבים בחצר, והוא מקריא את הברכה שכתב לה: "היית לי אור ברגעים חשוכים, אני שרוף לך על הנשמה". רפאלה מתרגשת מהברכה, ומסתכלת על התמונה שלה שנמצאת בספר: "מה זה? מה זה הסנטר?".

הדיירים מתעוררים לבוקר חדש בבית, לצלילי השיר "שמש שזורחת עליי" של רביד פלוטניק.



עומר מסדר את הדברים שקיבל ליד המיטה. הוא מניח את הגביעים שלו על השידה, ועל המיטה את התקליט "אישה עם לב טוב" - של שלי.

בסיום הערב, גל מסכמת: "ממש ממש מרגש!". רפאלה מסכימה איתה: "כן, היה ממש חמוד".

בסיום הנשף, הדיירים אוכלים אוכל שקיבלו מהמשפחות שלהם. הם טועמים מהמאכלים ומתלהבים, ועומר משתף שאף פעם לא אכל אינג'רה שהגיעה מהמשפחה של נעם.
