חודש אחרי הדחתה, הודיה נחשפת: "אני מדברת על זה ובא לי לבכות"
לאחר הדחתה המפתיעה, הודיה כהן בחרה להימנע מראיונות. כעת, היא מגיעה לאולפן "הבוחשת" ועונה על כל השאלות שמסעירות את הקהל - על היחסים עם בן זוגה זהר, הריב המתמשך עם גל רובין, היחסים המורכבים עם אלירן ועל ההתמודדות עם החזרה לשגרה | צפו בריאיון המלא
לאחר שההדחה שלה השאירה את הצופים פעורי פה, הודיה כהן בחרה להישאר מתחת לראדר ולא להתראיין. כעת, כשלושה שבועות לאחר שהודחה, היא מגיעה לריאיון אצל רומי גיאור "הבוחשת" ומגיבה על כל השאלות הכי מסקרנות מהחוויה שלה בבית וההתמודדות עם החיים שבחוץ.
כהן משתפת על הבחירה שלה לא להתראיין עד כה ("הייתי חייבת כמה ימים רגע לעכל"), ומסבירה שלאחר השהייה בבית המצולם, היא הייתה צריכה רגע להיות עם האנשים הקרובים אליה. כאשר נשאלה האם הושפעה מהביקורות של הקהל, היא מספרת שהיא משתדלת לא להיכנס לתגובות ומה שחשוב לה באמת זה היחס החיובי שהיא מקבלת מאנשים ברחוב.
לאחר שחשפה ב"הצינור" שהיא נמצאת במערכת יחסים עם בן זוגה מהתוכנית זוהר אייזיק זקן, המודחת מספרת על היחסים בין השניים מאז שיצאה ועל הצורך להיות יחד ולהבין איך היחסים ביניהם נראים מחוץ לבית. היא מספרת שלא ציפתה להיכנס למערכת יחסים ("אני לא רוצה להיכנס למערכת יחסים ב"האח הגדול", אני רוצה שהחוויה תהיה שלי") אבל שלא היה ניתן להימנע מהזוגיות ביניהם והיא שמחה שכך היה. על הביקורות והעקיצות שהשניים ספגו בטענות שזוהר הוא "הפאפי שלה", היא מחדדת שהוא מתנהג בגבריות וג'נטלמניות ויותר גברים צריכים לקחת ממנו דוגמא.
וכמובן, מגיבה כהן גם על מערכת היחסים הסוערת עם גל רובין. על השאלה האם היא נתנה לדיירת הזדמנות אמיתית היא מסבירה שהיא תמיד מנסה ומאפשרת ("לכל אחד יש הזדמנות תמיד"). עוד היא מסבירה שהשתיים גרו יחד במרחב סגור ואם היה רצון מהצד של רובין, המצב היה נראה אחרת. כהן משתפת על הקשיים בשהות יחד בבית ("היא בן אדם עוקצני בלי קשר") ואף מדגישה שהיא מרגישה שהזהות שלה נעלמה בתוך האינטנסיביות של הריב בין השתיים.
עוד בריאיון - הודיה מסבירה על החברות המיוחדת עם אלירן, על הסיבות למה הודחה לדעתה ומספרת מי הזוכה הגדול שלה | צפו בריאיון המלא!
עורכת תוכן: זואי וגנר
עורך וידאו: בן הורדי


