מסע בעקבות החליפות של אור בן דוד

פעמים רבות ראינו את הדייר, אור בן דוד, לובש סט של מכנס וחולצה תואמים או בקיצור - חליפה. אז היינו חייבים לקבץ לכם את לקט החליפות הזכורות של אור

אור בן דוד

לא יכולנו להישאר אדישים ללוקים של דייר "האח הגדול" אור בן דוד. אור לא תמיד בוחר ללבוש חליפות, אך נראה שהוא שומר אותן בקפידה לרגעים החשובים - השידורים החיים. חזרנו אחורה ואספנו לכם את הלוקים הבולטים של הדייר אור בן דוד. (וכמובן שהשארנו את הטוב לסוף)

נתחיל מהחליפה שאיתה אור נכנס לבית הכי מדובר במדינה. אור הלך על קו נקי, קלאסי ורגוע, עם אבזם כסוף ששידרג את החליפה ורמז לנו שהוא לא כזה תמים כמו הסט הסולידי שלבש. מה שבטוח, אור השאיר את החליפות הנועזות להמשך העונה.

החליפה הבאה של אור עשתה לנו חשק לים. אור עם חליפה כחולה וקייצית שלא נתנה לנו לפספס אף פריים שלו על המסך. אור, גם אותנו הצבע כחול מרגיע במצבי לחץ - בחירה טובה של צבע במשדר הדחה!

Fnfssx

אור ממשיך עם הקו הנוח והפעם בוחר ללבוש חליפת טרנינג ירוקה ומסנוורת. יאללה אור אנחנו זורמים איתך, אם אתה אוהב - גם אנחנו אוהבים!

והגענו לרגע הגדול, הדובדבן שבקצפת, החליפה שתיחרט בליבינו (ועיניינו) לנצח. אור משגר אותנו לפלנטה אחרת עם חליפת טרנינג מסחררת היישר מהגלקסיה. אור, אתה הכי יפה כשנוח לך, מי אנחנו שנשפוט?.

Bb S6 Ep12 123

 

כתבות נוספות: