מארטיק החסינות ועד לקרב נשי במיוחד - תקציר השבוע בבית

השבוע התחיל עם הדחה של דיירת חדשה, ומשימת הפריז שיצאה לדרך - עם פנינה רוזנבלום, עינת שרוף, וארטיק אחד שפיצל את הבית | תקציר אירועי השבוע של "האח הגדול"

הדחה ראשונה של דיירת חדשה

השבוע נפתח כאשר מתוך רשימה של מועמדים להדחה שהורכבה מהדיירים החדשים (בתוספת עידן ודני), ואתם קבעתם שהמודחת ה-13 היא קרן.

 

קרב סכינים בין הנשים במטבח 

המתח בין הדיירות החדשות להדר על מקומן במטבח שנמשך התחיל לבעבע בראשון, אבל בשני זה כבר הגיע לפיצוץ של ממש, ובואו נגיד שהצדדים לא הגיעו להסכמות.

 

משימת ה"פריז" שהקפיאה את הבית

משימת הפריז יצאה לדרך והביאה איתה אתגרים משעשעים לדיירים. כן, היה פה שחזור היסטורי לסצינה בלתי נשכחת שכוללת בורקסים והדיירים אפילו זכו לביצוע של הורודה מכולן (לא דני, אנחנו לא מדברים עליך).

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2408041010' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_heyqeqek' duration='66']

 

ארטיק החסינות של שילה

כחלק ממשימת הפריז, מוכר ארטיקים נכנס אל הבית והודיע לדיירים שמי שייקח ארטיק יקבל חסינות מההדחה. לאחר ששילה מפתיע את הדיירים ולוקח את הארטיק, הוא נאלץ להתמודד עם זעם רב שאולי הוא לא ציפה לו.. בהמשך, גם אחרי שהוא מתנצל- הדיירים לא בהכרח מאמינים לו.

 

הטקס המרגש של אור

לציון 11 שנים לפטירתו של אביו, אור ערך עם הדיירים טקס אזכרה מרגש שבו הדיירים תמכו בו והתרגשו איתו, וגם למדו עוד עליו ועל המקום שממנו הוא מגיע.

 

אסיפת הדיירים שיצאה משליטה

במהלך האסיפה, שילה שיתף את הדיירים שהוא הרגיש מותקף מהם אחרי שלקח את ארטיק החסינות. עידן ואור טענו שהוא שחקן, מיכל הצטרפה אליהם ואמילי והדר תפסו את הצד של שילה. צפו בקטע.

 

ישיבת התקציב השבועית

יוסי, הדר ומיכל ישבו על התקציב, אור התעצבן על סדרי העדיפויות של נועם שביקש יוגורט במקום מוצרים אחרים, וחיים נכנס לויכוח על צריכת הקפה שלו ולא הסכים להתפשר על הסוג שהוא שותה.

 

כל הבית מועמד להדחה מלבד שילה שקיבל את החסינות - ובשבת בערב, בפרק של "האח הגדול" נגלה מי יהיה המודח ה-14. הצביעו לדייר שתרצו להשאיר בבית!