מההדחה של אורית עד אירוע החזרה בזמן וההדחה של ברק - תקציר אירועי השבוע בבית

עוד שבוע עמוס ומלא הפתעות עבר על דיירי הבית. שלוש הדחות מפתיעות, משימה ששמה את הקלפים על השולחן ואירוע חזרה בזמן שהפך את הבית. תקציר אירועי השבועי #בקיצור אח

ההדחה של אורית

השבוע נפתח במוצ"ש בהדחה המפתיעה והדרמטית של אורית טנג'י. חלק מהדיירים שמחו עד הגג, כמו אמילי שאמרה שזה הלילה הכי מאושר שהיה לה בבית וחלק לקחו את ההדחה קשה מאוד, כמו אור, שאמר ש"האור" שלו יצא מהבית.

 

אסיפת דיירים

הפעם באסיפה חיים עלה בפני כל דיירי הבית עם מסר חשוב מאוד על איך הוא לא מוכן שיקראו לו יותר. בנוסף, הדר פנתה עם מסר לדני, שבו ביקשה שיפסיק לרדת לפסים אישיים בכל ריב.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-17-part-05' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1719869093/uploads/2024/904128725.jpg' kid='1_jrzgjodo' duration='142']

 

משימת "בית הקלפים"

השבוע מתחיל רשמית עם תחילת המשימה השבועית והבית הופך לבית קלפים. הדיירים היו צריכים לבחור איזה קלף יהיה כל דייר, כשעינב ויוסי הם המלך והמלכה, ומלאני היא הג'וקר. הדיירים נדרשו לעבור משימות כמו לבנות מגדל קלפים אנושי ולעשות מבחן סוציומטרי.
כצפוי המשימות הצליחו לייצר לא מעט מתחים והציפו ריבים ישנים חדשים.

 

עידן מודח ואמילי שבורה

עוד הדחה מפתיעה ועידן יוצא מהבית אחרי ראש בראש עם יוסי. אמילי שבורה אך מקבלת חיבוק חם מהחברים בבית וממשיכה לתהות האם עידן יחכה לה והאם יוכלו להמשיך את הקשר בחוץ.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-19-promo-P7232532' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1720078307/uploads/2024/904133194.jpg' kid='1_cp1smrgd' duration='30']

 

ישיבת התקציב
יוסי ומלאני על התקציב, ומסביבם זורקים הרבה הערות. מלאני: "בואו רגע נזמין את מה שקריטי", הדר מבקשת שוקולד ומלאני עונה לה: "אנחנו בחיטוב השבוע". להדר יש תקציב אישי של 100 ש"ח, והיא בוחרת להוסיף פופקורן: "גם ככה כולם אומרים שאני חיה בסרט, לפחות שיהיה פופקורן".

 

"חזרה בזמן"
במשדר הדחה מותח, הזמן חזר לאחור, לאירוע הכניסה. הדיירים לבשו את אותם הבגדים ונכנסו מחדש לבית, אחד אחרי השני - אבל אחד מהם, נשאר בחוץ, ולא נכנס בחזרה. ברק מדר הוא הדייר שנשאר בחוץ והמודח השביעי של "האח הגדול". 

פרידה ודני- הסוף?
אחרי ערב החזרה בזמן המתח בבית שוב עולה. פרידה פגועה מדני שבחר ביוסי ולא בא והיחסים בין השניים עולים על שרטון. דני שמרגיש רע עם הבחירה שלו חושש שהפעם זה לא ייפתר.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2407040102' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_6g1zdc53' duration='66']

 

אז האם הדיירים זכו בתקציב מותרות? איך הבית השתנה בעקבות אירוע החזרה בזמן וההדחה של ברק? ומי יקרה בין דני ופרידה? וכמובן מיהם הדיירים החדשים שייכנסו לבית?
נגלה בפרק הערב (שבת) של "האח הגדול" ברשת 13.

כתבות נוספות: