לקראת הכניסה השנייה, קבלו: הכניסות השניות הבלתי נשכחות

לקראת הכניסות השניות לבית "האח הגדול", יצאנו להיזכר בדיירים שנכנסו בכניסה השנייה בעונות הקודמות, ונשארו בתודעה של כולנו

ליאל קוצרי, האח הגדול
ליאל קוצרי | צילום: מיכה לובטון

עונה 2 - אודליה סויסה

את אודליה ראינו לראשונה ב"בואו לאכול איתי" כשעוד הייתה נשואה לבעלה אבי, התאהבנו בה ב"אח הגדול" לאחר שנכנסה בכניסה השנייה והגיעה למקום החמישי והמכובד בגמר וכמובן גם ב"הישרדות". היא הספיקה להפתיע כשיצאה מהארון וחשפה מערכת יחסים עם אישה, וגם התנסתה בקריירת שירה קצרה כששחררה סינגל לתחנות הרדיו. לא מזמן היא עדכנה שהצטרפה לקבוצת נדל"ן "רימקס" כסוכנת לקניה ומכירה של דירות באיזור בירת הדרום. ומעבר לזה היא מתחזקת כיום אינסטגרם עם 206 אלף עוקבים!

 

עונה 3 - אורן אסידו

למי שאולי לא מכיר, אורן הוא שף בן 27, נשוי פלוס שלושה מכפר סבא. ואם עוד לא מצלצל לכם, נזכיר לכם שאורן היה הזוכה של העונה השלישית של "משחקי השף". אורן נכנס לעונה השלישית של "האח הגדול" והגיע גם הוא למקום החמישי! מאז הוא הספיק לסגור את המסעדה הראשונה שלו, להרחיב את המשפחה ולעבור סבב מילואים קשוח ברפיח. אורן אסידו חזר לכותרות עם ג'וב נחשק, בתור השף הראשי של מסעדת "פליים" בתל אביב, וטייטל שסוגר עבורו מעגל שהתחיל לפני 8 שנים לצד מאיר אדוני. אורן מתחזק כיום אינסטגרם עם 85.6 אלף עוקבים!

אורן אסידו | צילום: מיכה לובטון

 

עונה 4 - דרור רוקנשטיין

דרור נכנס בכניסה השנייה והציג את עצמו כגרוש פלוס אחת, שעובד בחיי הלילה מעל עשור, מגן יבנה. דרור שבה את ליבנו מיד עם מטרה אחת ברורה: להגיע לגמר למרות שנכנס אחרי כולם. הוא הצליח ובגדול, והגיע למקום השישי בעונה ה-4 של "האח". דרור תמיד טען שהוא לא נולד להיות אנונימי וסיפר שבמשך שנים הלך לאודישנים לתכניות ריאליטי ולא הצליח.  האם הוא הצליח לצאת ממעגל האנונימיות? דרור מתחזק כיום אינסטגרם עם 30 אלף עוקבים, שאפו דרור, יצאת מהמעגל!

דיאנה וטטיאנה טרננקו ודרור רוקנשטיין
דיאנה וטטיאנה טרננקו ודרור רוקנשטיין

כתבות נוספות:

עונה 4 - לירן רוזן

לירן נכנסה בעונה 4 (כן כן, העונה של טליה, בר כהן ודיאן) ויצרה לא מעט רעש בכניסתה כשמהר מאוד נוצר בינה לבין דיאן שוורץ יריבות שלא נשכח. כיום לירן יוצרת תוכן, מבקרת מסעדות ומלונות, ובעלת פינה ברשת 13 ומדור מתכונים שבועי ביאמיז. רוזן מתעדת את מתכוני העדה הגאורגית דרך בישולי השישי עם אמא תמי והסבתות נטליה ולילי. את ביקורות המסעדות והמלונות שלה יחד עם עוד המון מתכונים ביתיים, תמצאו בעמוד האינסטגרם ובטיקטוק שלה. יש לה באינסטגרם 64.4 אלף עוקבים ואנחנו מבינים שהיא ללא ספק פרצה לתודעה של כולנו.

לירן | האח הגדול עונה 4
לירן רוזן | צילום: צילום: נוי עינב

 

עונה 5 - ליאל קוצרי

אחד הדיירים הזכורים ביותר מהכניסות השניות, ליאל, בן 29 מתל אביב (במקור מבית שמש), מאפר ומסרק במקצועו. ליאל נכנס אל הבית עם אנרגיות שנתנו פייט רציני לסתיו קצין, והגיע למקום החמישי והמכובד. כיום מעבר למקצוע שלו, הוא גם מראיין את המודחים שיוצאים בעונה הנוכחית מבית "האח" ומתחזק אינסטגרם מרשים עם 184 אלף עוקבים!

סתיו קצין, ליאל קוצרי
סתיו קצין, ליאל קוצרי | צילום: אור גפן

 

אז מי יכנסו בעונה הנוכחית לבית "האח"? והאם הם יהיו כאלה שלעולם לא נשכח? אנחנו סקרנים!