מההדחה של עינב ועד להדחה של חיים - תקציר השבוע בבית

כזה עוד לא היה לנו: השבוע נפתח ונסגר עם הדחות מפתיעות של דיירים דומיננטים בבית. מה קרה בין לבין? מי רב על הנקניקיות ומי רב על הקונסילר? סיכום שבוע, התחלנו

ההדחה של עינב

השבוע נפתח עם הדחה מפתיעה של דיירת דומיננטית בבית - עינב שרי היא המודחת ה-16. לאחר ההדחה, עינב פתחה את הלב בראיון חשוף: "אני נראית שברירית וקטנה".

 

משימת המזלות

הדיירים פתחו את השבוע עם משימת המזלות כאשר קמו בבוקר וגילו להפתעתם את גלגל המזלות במרכז הבית.

במסגרת המשימה קווין רובין יצא לשדר בלייב במספר נקודות ברחבי הארץ וסובב את גלגל המזל כשהוא מגריל צ'ופרים שונים לדיירים. קווין והגלגל הגיעו גם לפגוש את תום ברכה, המודח השלישי מבית "האח" שגם דאג להעביר להדר מסר על הדרך.

סיכמנו לכם בכתבה את כל מה שקרה במהלך המשימה. וגם, מה המזל של כל דייר אומר עליו?

 

הריב על הקוניסלר 

הריב על הקונסילר שעינב השאירה בבית עורר סערה שסחפה את כל דיירי הבית ובעיקר - שפיצלה בין החברות הטובות אמילי והדר.

אז נכון, אמילי והדר התרחקו כבר בשבוע שעבר עם ויכוח קטן בעקבות אמירה של הדר שהיא מתגעגעת לאמא שלה,כשאמילי לא קיבלה מפגש משפחתי אחד במהלך העונה. המתח כבר הורגש אבל הפיצוץ האמיתי הגיע יחד עם שאלת הקונסילר. בזמן התארגנות הבוקר הדר ביקשה את הקונסילר של עינב והתגובה של אמילי השאירה את הדר המומה, הדר: "גם אלף קונסילרים לא יטשטשו את זה שאת מגעילה".

מריבת הקונסילר

כתבות נוספות:

הריב על הנקניקיות

עוקבי ערוץ 26 ההדוקים יודעים שאחד מהריבים הסוערים שהיו השבוע הוא הריב על הנקניקיות. הכל התחיל מיזה שמיכל סיפרה לכמה דיירים, ובינייהם אור,  על ה"איסור" של הדר לפתוח את הנקניקיות, אור קם במהירות וצעק לדיגיי מהמרפסת  שיאכל את הנקניקות שלו. מיכל אמרה שדיג'יי לא יודע להכין נקניקיות ואור קם במהירות להכין לו.  הדר נעלבה מהדיירים, אמילי שהפכה מחברה ליריבה יצאה להגנתה של הדר ואמרה שהיה להדר חשוב שישאר מספיק אוכל, אור טען שהדר מנסה להוציא אותו הרע בסיפור, שילה התייסר מהעובדה שמיכל חיממה את כולם ומיכל בכלל טענה ששילה התחיל את המריבה. ואם פספסתם את כל האקשן זה הזמן לחזור לטיימלין של היום ה-87 והטיימלין של היום ה-88 בבית.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-06-all-clips-2626-part-2408272218' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1725003428/uploads/2024/904226754.jpg' kid='1_drcix3xq' duration='77']

ההדחה של חיים

כמו שהשבוע נפתח עם הדחה מפתיעה, הוא גם מסתיים עם אחת כזאת - חיים טויטו הוא הדייר ה-17 שעוזב את הבית. צפו ברגעי ההכרזה

 

במוצ"ש הקרוב אחד מכל דיירי הבית יודח בשידור חי, מי יהיה המודח הבא? וגם, האם אמילי והדר השלימו?