מה הכוכבים טומנים לבית הכי נצפה במדינה?

מרקורי בנסיגה והדיירים מתבלבלים: האם האסטרולוגיה מסבירה הכל? לכבוד משימת המזלות, בדקנו עד כמה הדיירים בבית "האח הגדול" תואמים את תכונות האופי של המזל האסטרולוגי שלהם

בתולה - שילה

שילה הוא לגמרי מזל בתולה קלאסי - מחושב, מסודר ומקדיש תשומת לב רבה גם לפרטים קטנים. מהרגע הראשון בבית נראה שהוא הגיע עם תוכנית מסודרת וידע בדיוק מה הוא עושה. בני המזל ידועים כביקורתיים וחולי סדר וניקיון, וגם פה אנחנו מבינים את הנקיון הבלתי פוסק של שילה. כשבתולות אוהבים מישהו הם ילכו על זה עד הסוף, ויעשו בשבילו הכל - ונראה שגם שילה תמיד הולך עד הסוף בשביל האנשים שהוא אוהב. (ראו ערך אמילי). בנוסף בני מזל בתולה מגלים חיבה מאוד גדולה למזון, או שאולי צריך להגיד, במיוחד לארטיקים...?

טיפ מאיתנו: תן ליקום להוביל אותך. אל תפחד לשחרר כשצריך.

שילה שלום

טלה - נועם, דני, מלאני, מיכל

בני מזל טלה ידועים ככאלה שמנהיגים מציאות חדשה וממציאים את עצמם מחדש ללא הפסקה. בכל הנוגע לנועם, דני, מלאני ומיכל, הטלאים של הבית - אנחנו מסכימים לגמרי. בני המזל צעירים ברוחם, מתקשים בדחיית סיפוקים, והרבה פעמים הם קודם עושים ורק אחר כך חושבים. למרות זאת, הם אלופים בלצאת ממצבים בעייתיים, ואת זה נועם ודני הוכיחו לנו בכל פעם שבה הם לקחו את הבדיחות צעד אחד יותר מדי.

בנוסף, הם טיפוסים כריזמטיים, אמיצים, ישרים וגלויי לב - ואת זה אנחנו לגמרי יכולים להגיד גם על מלאני וגם על מיכל. שתיהן נשים חזקות, שיודעות מה הן רוצות ולא מתביישות לפעול כדי להשיג את המטרות שלהן - ברמה שגורמת אפילו למרקורי לצאת מנסיגה.

טיפ מאיתנו: מערך הכוכבים שלכם מחבר אותכם עם אנרגיות הקשורות במעיין-הנעורים, תנו לדברים לקרות בזמנם.

תאומים - יוסי

התאומים (ולא, אנחנו לא מדברים על נועם וברק) הם טיפוסים קלילים ותקשורתיים, בעלי קסם אישי וחוש הומור מפותח. הם מספרי סיפורים מעולים ובעלי נטייה טבעית להסתגל לכל מצב ולהשתלב בכל סביבה שבה יהיו. אם זה לא תיאור של יוסי, אנחנו לא יודעים מה כן.

טיפ מאיתנו: הרשה לאנרגיה הקוסמית שלך להמשיך לזרום.

יוסי פריאנטי

אריה - אמילי

עבור מזל אריה, המשפט "כל העולם במה, וכולנו שחקנים" הוא חלק מדרך החיים, כי מבחינתם באמת כל העולם הוא במה. האריות אוהבים תשומת לב, להיות במרכז העניינים, להופיע ולכבוש במות - ולכן, כשגילינו שאמילי מזל אריה, הכל התחבר לנו. בנוסף, האריות מאוד אוהבים לאהוב, והם טיפוסים רומנטיים במיוחד - על זה עידן בטח יוכל להעיד.

טיפ מאיתנו: לדעת לבקש סליחה זו חוזקה, הרשי לעצמך להיות סלחנית.

אמילי קופר

מאזניים - פרידה, אור, הדר

בני מזל מאזניים ידועים בחיפושיהם אחר מערכות יחסים צמודות שישלימו אותם וילמדו אותם דברים חדשים ולנו נראה שגם פרידה וגם אור כבר סימנו וי על הסעיף הזה - עם הזוגיות של פרידה ודיג'יי, והחברות הקרובה והחזקה של אור וחיים. לצד זה, המאזניים מוצאים עצמם נלחמים על הצדק, שואפים לשלמות עד כדי הוצאה מאיזון פנימי ולא יכולים לסבול אנרגיות מפריעות. לא יודעים מה איתכם, לנו זה נשמע בדיוק כמו הדר, וכנראה שאצלה האנרגיות המפריעות שהיא לא יכלה לסבול, היו בעיקר במטבח. 

טיפ מאיתנו: הרשו לעצמכם לשתף את הסביבה בבעיות המפריעות לכם, לצבור כעס לא יעזור.

קשת - דיג'יי 

בני מזל קשת הם בעלי נשמה חופשייה, מלאים בהומור, שונאים שגרה, ובעלי רוח ספורטיבית - במילה אחרת: דיג'יי. הם הרפתקנים, מכורים לאקשן והבילוי האידיאלי עבורם הוא טיול מחוץ לארץ, כנראה שככה זה כשאתה חי על הקו.

בנוסף, הם מסורים לאהבה ומערכות היחסים שלהם הרפתקניות, זורמות וכיפיות, ככה שאנחנו ממש מבינים מה חיבר בינו לבין פרידה.

טיפ מאיתנו: לא לפחד להיחשף ולהביע רגשות!

דיג'יי שארפ

דגים - חיים

בני מזל דגים נוטים להיות אמפתיים, בעלי חמלה ורגישים במיוחד, וכשזה מגיע לאנשים שהם אוהבים - הם נותנים את כל כולם ולעיתים אפילו קצת יותר מדי. חיים הוא דוגמא מושלמת לדגים, כשפעם אחר פעם הוא מתעסק בלעזור לאנשים סביבו, וקצת שוכח את עצמו. בנוסף, הם שונאים לריב ויעשו הכל כדי להימנע מעימותים, וגם את זה אנחנו יכולים לראות אצל חיים פעמים רבות (עד שזה מגיע לאספקת הקפה בבית).

טיפ מאיתנו: לא לפחד להביע עמדה (ולשתות עוד סוגי קפה).

חיים טויטו