"את צועקת עלי ואני יכולה להיות אמא שלך": מה גרם ללרה לאבד שליטה?

סתיו והשוקולד ממשיכים לשגע את דיירי הבית, והפעם – סתיו נכנסת לעימות חזיתי עם לרה. מה סתיו אמרה שגרם ללרה לאבד את קור רוחה?

זמן צפייה: 01:00

סערת השוקולד סביב סתיו סוחפת את כל דיירי הבית. סתיו מתהלכת בבית כשבידה פרוסות שוקולד ומתריסה: ,אני אמשיך לאכול שוקולד בפרצוף של הדיירים". לין מתרעמת עליה, וטוענת שכך לא מתנהגים. סתיו טוענת שוב, שאם הדיירים ימשיכו כך, היא תצא מהתקציב.

בהמשך, סתיו מתיישבת יחד עם ספיר ואברהם בשולחן. ספיר שוב מנסה להסביר לה על החלוקה של האוכל בבית, וסתיו לא מוכנה לשמוע: "למה את משחקת אותה סתומה?"

לרה מנסה את מזלה, ומנסה להסביר לסתיו שוב מדוע ההתנהגות שלה לא בסדר, וסתיו מצידה, לא נותנת לה לדבר. לרה: "למה את משחקת אותה מסכנה ולא נותנת לאף אחד לדבר? את חיה בדינמיקה קבוצתית, ואת צריכה לכבד". סתיו בתגובה, טוענת ששניר לא כיבד אותה ושהדיירים נגעו לה בארון וגנבו לה מהאוכל.

גל מוצאת את הקפה שסתיו החביאה ומחזירה אותו למטבח. גל ושי מזהירות את סתיו שאין סיכוי שזה יקרה יותר. גל מתריעה בפני סתיו שהיא תמצא גם את המחבוא של הפתי בר. סתיו בתגובה, מוציאה את הפתי בבר מתחת למיטה ומחביאה אותו בשקית במגירת נעליים.

הבית כולו נסער בגלל סתיו, ויובל מעתוק מנסה גם היא לדבר איתה, בטענה שהיא חייבת ללמוד איך להתנהג בקבוצה. לרה נכנסת למטבח ומביעה את ייאושה מלדבר עם סתיו. סתיו מעלה שוב את את התקרית בה לרה דיברה אליה לא יפה לפני כמה ימים, ולרה בתגובה מתפרצת בעצבים ובבכי, וטוענת שהיא ביקשה סליחה, וסתיו לעומת זאת, מזכירה לה זאת שוב ושוב.

 

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול: