אין שני לרושם ראשוני: מה עומד מאחורי תעודות הזהות של הזוכים הגדולים?

רגע לפני שנכיר את הדיירים החדשים של בית "האח הגדול", חזרנו לתעודות הזהות של הזוכים הגדולים של עונות עבר בניסיון להבין מה משותף לכולם. האם יש תכונה אחת או מאפיין אחד שעשויים להוות יתרון כבר מהרגע הראשון? והאם אפשר לזהות ווינר עוד מתעודת הזהות שלו?

זמן צפייה: 00:41

טליה עובדיה:

תחילת הדרך של זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" הייתה קשה יותר משל חבריה לבית, כשהיא נכנסה מספר ימים אחרי כולם. קצת כמו להתחיל מרוץ בפיגור של מספר דקות, כך להיכנס לבית שכבר התחיל להתגבש עשוי להוות קושי נוסף בהשגת היתרון בו אתה חפץ. אם אכן מדובר באתגר, הרי שטליה צלחה אותו בקלילות ובאלגנטיות. כבר בתעודת הזהות שלה אי אפשר היה להתעלם מהאותנטיות ומהפשטות שהיא מביאה. בלי פוזה, בלי סיסמאות ובלי סיפור קורע לב – טליה הצליחה להיכנס ללבבות של כולנו.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-04-clips-03-part-04' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='תעודת הזהות של טליה עובדיה' poster='' kid='1_ljyidxvw' duration='340']

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

תקוה גדעון:

תעודת הזהות של תקוה נפתחה עם המשפט "הדבר שהכי מלחיץ אותי – זה להיות מודחת ראשונה". כבר באותו הרגע ניתן היה להבין עליה מספר דברים מאוד בסיסיים: היא ישירה, כנה ואמיצה מספיק כדי להגיד את מה שכולם חושבים אבל לרוב בוחרים שלא לומר בקול רם. היא גם לא היססה להתייחס לפיל שבחדר, ועל הדרך לעמת את הצופים עם כל סטריאוטיפ שבטעות הספיקו להדביק לה, כשאמרה "יגידו אה, שום פעם הביאו אתיופית". לכל זה תוסיפו את העובדה שתקוה קיבלה משימה סודית על ההתחלה ועפה על זה – וקיבלתם דיירת מסקרנת שקשה לא להיות בצד שלה. כפי שנוכחנו לדעת - זה שילוב מנצח.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-02-clips-01-part-04' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='תעודת הזהות של תקוה גדעון' poster='' kid='1_dng4btvh' duration='275']

זהבה בן:

עוד בתעודת הזהות של זהבה ניתן היה לראות את הצניעות והפשטות שהיא מביאה איתה, על אף העובדה שהיא ללא ספק האדם המפורסם ביותר שנכנס אל הבית באותה עונת חצי-חצי (חצי VIP  וחצי אנונימיים). מבלי לעשות הצגות למצלמה, ללא מניירות וגינונים ובשקיפות מוחלטת – עם זהבה, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. מהר מאוד, זהבה הפכה לאחת הדיירות האהובות ביותר שנכנסו אל בית "האח הגדול", ואם תשאלו אותנו – בצדק.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-03-clips-01-part-13' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='תעודת זהות של זהבה בן' poster='' kid='1_qk5gbnfq' duration='243']

אורן חזן:

אורן חזן הוא דמות שקשה להישאר אדישים אליה. מאיזה כיוון שלא תסתכלו על זה, אורן יודע מי הוא ומה הוא רוצה, והוא שידר ביטחון מהשנייה הראשונה של תעודת הזהות שלו. אורן הגיע לבית במטרה להוריד מעצמו את החליפות והעניבות ולפתוח דף חדש עם דעת הקהל עליו. כבר בתעודת הזהות שלו הוא מעלה את הנקודות שמעניינות את כולם, החל מפוליטיקה ועד לתפקודו כאבא. אורן מדבר ללא פילטרים וללא ניסיון לעדן שום דבר. הוא לא מתחנף לאף אחד ולא מוטרד מי יסכים איתו ומי לא.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-summer-2021-clips-01-part-01' autoplay='0' credit='האח הגודל' desc='תעודת זהות של אורן חזן' poster='' kid='1_wo7bkpcr' duration='238']

אז האם אפשר ללמוד משהו מתעודות הזהות של המנצחים הגדולים בעונות שעברו כדי להבין למי יש הכי הרבה סיכויים לנצח בעונה הקרובה? אם יש משהו אחד משותף שבא לידי ביטוי בכל תעודות הזהות שראינו למעלה, זה ללא ספק כנות. בין אם זו כנות שקטה וצנועה כמו של טליה וזהבה, ובין אם זו כנות נחרצת יותר שמעמתת אותך עם דברים פחות נעימים כמו של תקוה ואורן - כנראה שהצופים בבית רוצים להתחבר למשהו אמיתי. אז היום בערב, כשאתם צופים בתעודות הזהות של הדיירים החדשים, תשימו לב למי שאתם מרגישים שהביא את עצמו, בלי הצגות ובלי פוזות. אולי המתמודד הזה יהיה המנצח הגדול של העונה.

אירוע הכניסה של האח הגדול – הערב בערוץ 13