בדקנו: מה הדיירים האהובים ביותר של בית האח עושים היום?

התרגלנו לצפות בהם 24/7 בבית האח הגדול, אבל מה קרה איתם מאז שיצאו מהבית המפורסם במדינה? חזרנו אל דיירי העונות הקודמות ובדקנו איפה הם היום ואיך נראים החיים שאחרי האח

ירדן אדרי
ירדן אדרי | צילום: חדשות 13

מגי טביבי

את מגי הכרנו בתעודת הזהות כשחיינית אולימפית ומנכ"לית צעירה שלא מתביישת להצהיר על שאיפותיה הפוליטיות. "אני בת 23, קח 10 שנים מהיום ואני רואה את עצמי לוקחת חלק בהנהגה הישראלית". עדיין לא עברו 10 שנים, כך שלא נופתע אם נתקל בה בפוליטיקה בעתיד. בינתיים, התפקיד של טביבי כמגישת חדשות החל מנובמבר 2021 לגמרי יכול להיחשב כצעד ביניים לשם.

מגי טביבי | צילום: האח הגדול

ישראל אוגלבו

הזוכה הגדול סיפר בתעודת הזהות שלו על הנתק ממשפחתו החרדית ועל התקופה בה נאלץ לגור ברחוב. מאז שכבש את לב הקהל ויצא אחרון מבית האח הגדול הוא הספיק לפתח קריירת משחק ולהשתתף בסדרות "בת אל הבתולה" ו"מלכת היופי של ירושלים", המשודרת גם בנטפליקס, ובסרטים "אל תחכי לי" ו"כאילו אין מחר" לצד דין מירושניקוב ומורן רוזנבלט.

ישראל אוגלבו | צילום: האח הגדול

ירדן אדרי

הסטודנטית למוזיאולוגיה ולאוצרות הצהירה בתעודת הזהות שלה על חיבתה המיוחדת לעדה התימנית. היא הייתה לאחת המתמודדות הבולטות בעונתה והצליחה לעורר לא מעט סערות בעקבות המשולש הרומנטי והסבוך תקווה-ליאור-ירדן. גם לאחר יציאתה מהבית המשיכה לחפש אהבה בתוכנית "רעבים לאהבה" ולאחרונה פורסם שהיא בתחילתו של קשר רומנטי עם ג'ו פורנייה, מתאגרף ואיש עסקים שחי במיאמי.

ירדן אדרי
ירדן אדרי | צילום: חדשות 13

לירון אופיר

הפקח החביב בן ה-25 מחיפה נשבר מגעגועים ובחר לעזוב את הבית לאחר חודש וחצי בלבד. כמה שנים לאחר מכן, לירון פרסם סדרת סרטונים שהפכו לויראליים והיום הוא מחזיק בחשבון טיקטוק עם 329 אלף עוקבים.

לירון אופיר | צילום: האח הגדול

דניאל גרינברג

קל להתבלבל, אבל את דניאל גרינברג הכרנו לראשונה בבית האח הגדול. גרינברג הרווקה נכנסה לבית בכניסה השנייה אך מהר מאד השתלבה בטבעיות בבית הסוער. היא הייתה למודחת ה-12 של העונה והגיעה כפסע מהגמר. הדיירת, שבדיוק חזרה לבית הוריה טרם כניסתה, יצאה מבית האח הגדול והפכה לבעלת עסק לבגדי ילדים בשם "Miel", משפיענית אינסטגרם וכמובן לאמם של מיאל ורון גולן.

דניאל גרינברג
צילום: מיכה לובטון

דנית גרינברג

הדיירת החייכנית בת ה-22 מכפר-סבא זכורה לנו ממשולש האהבה השערורייתי של נופר-אליאב-דנית. מאז צאתה מהבית נדמה שדנית לא עצרה לרגע. בשנים האחרונות עלתה לכותרות סביב הנישואים והגירושים המתוקשרים עם אליאב אוזן, שגם השתתפו יחד וזכו ב"זוג מנצח VIP". לאחרונה פורסם על החלטתם של דנית ובעלה השני רן חקמט להתגרש. דנית מוכרת לכם גם כ"דנית החזאית" ועם השנים הפכה לאושיית רשת מוכרת שסוחפת אחריה קהל עוקבים נאמן. גרינברג זכתה לסגור מעגל ולהכנס לבית בפעם השניה במסגרת משימה סודית שהאח הגדול הטיל עליה.

דנית גרינברג
דנית גרינברג בבית האח הגדול | צילום: מתוך האח הגדול

בר כהן

אמנית הגבות הירושלמית שגרה בבית הוריה סיפרה בתעודת הזהות שלה שנאלצה ללדת בחו"ל לבדה וחזרה לארץ "עם תינוק ביד". בחדר האח הגדול היא סיפרה לא פעם על הכמיהה שלה לאהבה, זוגיות ובית יציבים. לשמחתנו, בבית האח הגדול היא ואליאב טאטי התאהבו והפכו לזוג. היום הם גרים יחד עם בנה של כהן, ליאו, בראשון לציון.

Ch13 Bb Ep59 Gmar Full 14.sub.
בר כהן | צילום: האח הגדול

אודליה סויסה

הדיירת המזמרת מירוחם נכנסה בקול גדול לבית האח הגדול בכניסה השנייה של עונה 2. בתעודת הזהות שלה סיפרה על בעלה, "אבי הכבאי החתיך", ועל ארבעת ילדיהם. אודליה הפכה למתמודדת בולטת בזכות ההומור, השירים ושמחת החיים שלה. היא הגיעה למקום החמישי והמכובד, במיוחד לדיירת שהגיעה בכניסה השניה. לאחר יציאתה מבית האח הגדול, סויסה המשיכה להופיע על המסך כשהשתתפה ב"הישרדות V.I.P" והגיעה עד לגמר. בשנת 2021 פורסמו גירושיהם של אודליה ואבי וכשנה לאחר מכן סויסה הכריזה על זוגיות חדשה עם אישה בשם ספיר סטדניק.

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: האח הגדול