טליה עובדיה מסבירה מה עומד מאחורי האמירה המפתיעה שלה אתמול בשידור החי

טליה עובדיה ושחף רז ריגשו את כולנו כשנכנסו אתמול לבית בשידור חי. אך משפט אחד שטליה זרקה לאוויר בנונשלנטיות עורר תהיות רבות בקרב הצופים: "זוכר שהיה אסור לנו...?". למה התכוונה טליה? ומדוע נעצרה בפתאומיות?

זמן צפייה: 01:14

בשיאה של משימת הפריז וכשנה לאחר שהכירו בין כותלי הבית, טליה ושחף חזרו לבית האח הגדול כדי לחגוג במסיבת אירוסין נוצצת עם דיירי העונה הנוכחית. לאחר השיחה בחדר האח, טליה ושחף התרשמו מהשינויים שעבר הבית והעלו זכרונות. בעודם פוסעים אל עבר מסיבת האירוסין שלהם, טליה שאלה את שחף: "זוכר שהיה אסור לנו..." ועצרה את עצמה מלהשלים את המשפט, מה שעורר את סקרנות הצופים.

Image1
צילום מסך מתוך האינסטגרם של טליה

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

לפני שהקונספירציות לגבי ההערה שלה יתפתחו למימדי ענק, זוכת העונה הקודמת החליטה לשים סוף לבלבול ולהסביר בדיוק מה עומד מאחורי מהאמירה המסתורית שלה: "אני מבינה שאני צריכה לסגור לכם פינה לגבי מה התחלתי להגיד אתמול בשידור ועצרתי," הודתה טליה. "בסך הכל יצאנו מהבית החוצה והייתה שם פינה שמונחות בה כל משקפי השמש, רציתי רק להגיד לשחף 'זוכר שהיה אסור לנו להיכנס עם משקפי שמש הביתה?' כי ברגע שאתה נכנס עם משקפי שמש זה קנס," טליה הסבירה בחיוך. אנחנו רק יכולים להעריך את העובדה שגם לאחר שנה, דיירי האח הגדול לדורותיו לא שוכחים איך מתנהגים בהתאם.