ההישג הענק של לין והמנצח בקרב בין שניר לספיר

אמנם הדיירים של העונה כבר עמוק בתוך המשחק, אבל תחרות לא פחות חשובה מתרחשת ממש עכשיו באינסטגרם. מעכשיו ובכל שבוע נעשה לכם סדר – למי עלו העוקבים בטירוף, מי הצליח להשיג וי כחול, מי עקף את כולם ומי חייב להתחיל להתעורר על עצמו? צפו

זמן צפייה: 02:02

הפינה הכי קטנונית ברשת חוזרת ובגדול!

נראה שהדיירים עפים לגמרי ברשתות החברתיות. מספרים כאלה אנחנו רגילים לראות רק בסוף העונה, ולא בשבוע הראשון, אבל כבר עכשיו יש לנו דיירת שחצתה את המאה קיי.

לין אלפי, הדיירת שעקפה אפילו דיירים מהעונה שעברה, התחילה את העונה עם ששת אלפים עוקבים צנועים סה''כ, והצליחה לטפס גבוה עם מעל למאה אלף עוקבים! הישג מרשים ביותר!

לין אלפי האח הגדול עונה 5
לין אלפי | צילום: האח הגדול

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

ומה קורה עם בן הזוג הטרי? לפני שנכנס לבית, רוי החזיק בשלושת אלפים וחמש מאות עוקבים לערך. עד עכשיו, הוא הצליח לצבור עוד שמונת אלפים עוקבים, והיום הוא כבר עומד על יותר משניים עשר אלף עוקבים! מכובד מאוד.

רוי האח הגדול עונה 5
רוי | צילום: האח הגדול

השבוע גם חווינו דרמה לא קטנה, כשספיר, אחות של שניר, נכנסה בהפתעה לבית. אבל מה קורה איתם במספר העוקבים? לפני הכניסה של שניהם, שניר וספיר עמדו על מספר עוקבים די זהה, בסביבות האלף עוקבים לכל אחד, אבל נכון לעכשיו שניר הספיק להוסיף לחשבון שלו כמעט עשרת אלפים עוקבים, וכרגע הוא עם מעל אחד עשר אלף עוקבים נאמנים. ספיר לעומת זאת, מסתפקת בארבעת אלפים עוקבים חדשים שנוספו לה לחשבון.

ספיר ושניר האח הגדול עונה 5
ספיר ושניר | צילום: האח הגדול

לסיכום, אלו חמשת הדיירים המובילים שעשו את הקפיצות הגבוהות ביותר במספר העוקבים השבוע. לין, ניקול, שניר, גיא ורוי יכולים לסמן לעצמם וי על ההישג המרשים, עד שישיגו כמובן את הוי הכחול. אבל באח הגדול, כמו באח הגדול, הכול יכול להשתנות בכל רגע! מבטיח לכם שנעקוב אחרי הכל, אבל ממש הכל.

לין רוי ספיר שניר ניקול האח הגדול עונה 5
לין רוי ספיר שניר ניקול | צילום: האח הגדול