באו להרים: המסוקים הבלתי נשכחים של דיירי "האח הגדול"

המסוק של סתיו הרעיד אתמול את בית האח הגדול והעמיק את השבר בין שני המחנות אליהם התחלקו הדיירים. החלטנו לחזור לעונות קודמות כדי ולהיזכר במסוקים שיצרו הכי הרבה דרמה בקרב הדיירים. אז איזה מסוק היה הכי דרמטי? הצעת הנישואים של חגית? המסוק של אליאב לבר? או בכלל מסוק תוספות השיער של סתיו?

זמן צפייה: 03:35

בפרק ששודר אתמול, סתיו קיבלה מסוק עם מסר תמיכה מרגש. כששי ושניר צחקו עליה ועל המסר שקיבלה, ליאל יצא להגנתה של סתיו והקרע בבית המשיך להעמיק.

זו כמובן לא הפעם הראשונה שמסוק שנשלח עבור אחד הדיירים יצר דרמה בבית. לאורך העונות של "האח הגדול", התבססה מסורת לפיה קרוביהם של הדיירים מעלים עבורם מסוק שחולף מעל הבית עם מסר מחזק.

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

נראה שמספר המסוקים החולפים מעל נווה אילן הולך וגדל עם כל עונה חדשה של "האח הגדול", וגם העונה הנוכחית הציגה בפנינו כמות מסוקים שלא תבייש מנחת. לכבוד המסוק שהעלו עבור סתיו ועשה רעידת אדמה בבית, בדקנו מה היו המקרים הזכורים ביותר בהם הרימו מסוק לאחד הדיירים לאורך העונות.

הצעת הנישואים של חגית היימן
ב-2020 חג מסוק מסתורי מעל הבית המפורסם במדינה שהצליח לתעתע באמילי פרי ובחגית היימן אמילי, שציפתה להצעת נישואין מבן זוגה, "נושי". כל דיירי הבית רצו לחצר ויוסי אורפלי הכריז: "אמילי, הוא מציע לך נישואים!". אל יוסי הצטרף רונן פייגנבוים לאושש את הסברה, והוסיף לברכות גם קריאה לעבר המטוס: "לא יכולת לזרוק כבר טבעת?". כולם היו כל כך שקועים בהתרגשות, שאף אחד לא שמע את קריאותיה של הדיירת חגית היימן, היחידה שזיהתה שהמסוק הוא בכלל לכבודה. הצעת הנישואים התבררה כהצעה מצופה של התוכנית שכלל לא מכיר את חגית היכרות מוקדמת.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-02-clips-16-part-06' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1581024568/nocppw_nxtx3k.jpg' kid='0_ymyc5q8w' duration='36']

המסוק של אליאב בט״ו באב
למצוא אהבה בבית האח הגדול יכול להיות עניין מורט עצבים - בייחוד אם תשאלו את בר כהן. כשבן זוגה, אליאב טעטי - אותו הכירה בבית האח הגדול, הודח, בר נותרה עם תהיות וחששות לגבי הקשר שנגדע בהדחה המפתיעה. אליאב לא אכזב ובטיימינג מושלם, עלה על מסוק בדיוק מעל מסיבת ט"ו באב שהתקיימה בבית באותו הזמן והצליח לגרום לבר כהן למרר בבכי, אבל גם לקבל בוסט של אהבה וביטחון מבחוץ.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-04-clips-39-part-04' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1693147986/uploads/2023/903687238.png' kid='1_522ybry2' duration='89']

״סאלי, אני עומדת להתעלף!״
אחד המסוקים הזכורים הוא זה שעלה בעונה ששודרה ב-2017 בה השתתפה הדיירת כוכב פרי, רקדנית בטן שנכנסה לבית עם בעלה, שמוליק ספן. כוכב החלה לצרוח כשזיהתה שבנה סאלי שלח לה מסוק, היא חטפה פיק ברכיים של ממש ונפלה ארצה מהתרגשות. רק לאחר מכן התגלו מימדי הפאדיחה כשהתברר שהמסוק יועד בכלל לדיירת אחרת וכך נולד אחד הרגעים הזכורים והאייקונים של התוכנית. אל דאגה, אחרי המקרה הזה ילדיה של כוכב שלחו לה מטוס תמיכה משלה.

Vlcsnap 2022 04 26 12h29m36s76
''אני מתההה''. כוכב פרי | צילום: צילום מסך

טיסת התוספות
כשסתיו קיבלה מסוק לראשונה העונה, היא לא הצליחה לעצור את ההתרגשות. אתי, יובל, ניקול ויענקי ניסו לפענח מי שלח את המטוס. סתיו חשבה שאולי זו דודתה, אסתר, או אמה, אך לא העלתה בדעתה שהיא זכתה למטוס דווקא מ"אדי תוספות שיער".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-19-part-06' autoplay='0' credit='' desc='' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1693148005/uploads/2023/903687242.jpg' kid='1_bmqzl3k1' duration='67']