כשעדן בן זקן שרה על שי חי: רשימת הלהיטים שנכתבו על דיירי "האח הגדול"

נזכרנו בלהיטים שנכתבו על כמה מהדיירים היותר מפורסמים שנכנסו לבית "האח הגדול". ברור ששיר המריבה של יאנה יוסף ונתן גושן כבר בפנים

עדן בן זקן
עדן בן זקן | צילום: ערן לוי

אין ספק שדיירי "האח הגדול" מספקים לצופים מדי עונה רגעי דרמה, מתח והשראה, אבל לכמה מכותבי השירים במדינה הם שימשו כמוזות של ממש. לקראת העונה החדשה שתעלה ביום שלישי ה-30 במאי ברשת 13, נזכרנו בשירים שנכתבו על דיירי הבית לדורותיו.

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

'שומרת מרחק' – עדן בן זקן
ב-2016, קבוצת הדיירים שהצליחה במשימת "קליפ באוטו", זכתה בהופעה מפתיעה של עדן בן זקן, שהגיעה במיוחד לבית "האח הגדול". לקראת סוף ההופעה פנה הדייר שי חי אל מלכת השושנים ואמר: "עדן, את יודעת שיש לך שיר שנכתב עליי?". בן זקן הופתעה ושאלה באיזה שיר מדובר. שי חי הסביר: "אייל חייא כתב אותו, הוא כתב אותו עליי ועל אשתי לשעבר". עדן הבינה מיד והתחילה לשיר את "שומרת מרחק" מתוך אלבום הבכורה שלה, שיצא רק כמה חודשים קודם לכן.

'גבולות הגיון' – נתן גושן
באירוע הכניסה של העונה הרביעית, מדינה שלמה התאהבה בדיירת יאנה יוסף, לאחר שסיפרה בתעודת הזהות שעל אף שהתחנכה בחינוך דתי, גילתה בגיל 17 שאמה מוסלמית.  בעודה צועדת על השטיח אל בית האח הגדול, סיפרו מנחי התוכנית שיוסף והיוצר נתן גושן יצאו לתקופה של שלושה חודשים וחשפו שהיא ההשראה מאחורי אחד השירים המפורסמים של הזמר, "גבולות הגיון". זמן קצר לאחר מכן, גושן הכחיש את הפרסום וטען שכתב את השיר הרבה אחריה, אבל אנחנו לא יודעים למי להאמין.

'עובדיה' – שחף רז
ההתאהבות של דיירי העונה הקודמת, שחף רז וטליה עובדיה נרקמה ממש לנגד עינינו. אחד הרגעים המכוננים במערכת היחסים היה הרגע בו רז התגלה כפזמונאי מבטיח כאשר סיפר לטליה שכתב עליה שיר, עליו התכונן לאורך כל היום. עובדיה התרגשה מהביצוע ואמרה: "בחיים לא כתבו עליי שיר".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-04-clips-41-part-03' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_ie1v496a' duration='206']

'האישה הטובה' - שחף רז

שרין אברהם, חברתו הטובה של שחף, זכתה אף היא לשיר משל עצמה. היחסים בין השניים ידעה עליות ומורדות לאורך העונה, אך הסתבכו כששרין פיתחה רגשות כלפי שחף. לפני שחשף את "עובדיה", שכאמור נכתב על טליה, היה חשוב לשחף לבוא ולספר לשרין על השיר לפני כולם, כדי שלא תופתע מהמחווה הרומנטית. מאוחר יותר כתב את השיר 'האישה הטובה' על שרין, שהיה פחות רומנטי מקודמו.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-04-clips-2626-part-2208152035' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_k5fx405j' duration='']

'הכל טוב בינינו' – נתנאל רודניצקי
דיאן שוורץ עזבה את בית האח הגדול באירוע הדחה דרמטי שהותיר את כולנו פעורי פה. נתנאל רודניצקי, בן זוגה שנותר בבית, סיפר בחדר האח הגדול על חוסר הוודאות שלו לגבי המשך הקשר עם דיאן. כדי להתמודד עם התהיות והגעגועים, נתנאל כתב והלחין את השיר 'הכל טוב בינינו'.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-04-clips-2626-part-2208031206' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_8es9f919' duration='65']