גיא אמר את זה וכולם האמינו – אבל אנחנו יודעים את האמת | פולואח

עוד שבוע עבר בבית הכי נעקב במדינה, ומזל שלדיירים אין גישה לעולם החיצון כי יש לנו כמה נתונים שלא בטוח ישמחו אותם. הפעם בפולואח – למי מהדיירים הייתה ירידה במספר העוקבים? ומה קורה עם החשבון של גיא? זה שהוא טוען שיש לו בו 300 אלף, וגם – ראש בראש בין הבסטיות של הבית. מי תנצח?

זמן צפייה: 01:33

השבוע, גיא הודיע קבל עם ומצלמות בחצר שיש לו לא פחות מ-300 אלף עוקבים! 300? תגיד גיא, יש מצב שנפל לך האפס? כי מהבדיקה שלנו, יש לך 30 אלף עוקבים. וזה עדיין מספר לגמרי מכובד, כן? שמישהו ילך לצעוק לו את זה, זה בטוח ירים לו את היום.

גיא האח הגדול עונה 5
גיא | צילום: האח הגדול

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

ובכן, זה דבר שכמעט אף פעם לא קורה – ירידה של עוקבים! כנראה שפסטיבל השינה של אברהם ברחבי הבית עשה את שלו וגרם לנטישה של כמה מאות עוקבים השבוע. אבל אל תדאגו, מאז הוא הספיק לעלות חזרה ואפילו להכפיל.

אברהם האח הגדול עונה 5
אברהם | צילום: האח הגדול

בינתיים, הן אוכלות יחד, עושות צמות יחד ועכשיו – גם מתמודדות על המקום הראשון יחד? הבסטיות של הבית, לין וניקול, הן בלתי ניתנות להפרדה גם כשמדברים על אינסטגרם. אחרי העלייה המטאורית של לין בשבוע שעבר, ניקול הדביקה את הפער והשבוע לשתיהן עלו 10,000 עוקבים. מי תהיה הדיירת הנעקבת ביותר? אתם כבר יודעים שזה תלוי רק בכם.

לין וניקול האח הגדול עונה 5
לין וניקול | צילום: האח הגדול