משפיענים, שחקנים ומגישים: מיהם הכוכבים הגדולים ביותר של "האח הגדול"?

לכבוד משימת "כוכב או ניצב" של האח הגדול – במסגרתה דיירי הבית יעמדו בסיטואציות שונות כדי לקבוע מיהם הכוכבים הגדולים של הבית, חזרנו לדיירי העבר שיצאו מהבית והפכו לסלבריטאים בזכות עצמם. משימת "כוכב או ניצב" - הערב ברשת 13

זמן צפייה: 00:40

מאז שהתבסס ז'אנר הריאליטי בישראל, עולם התרבות התמלא במה שנקרא בעגה המקומית "כוכבי ריאליטי". לרוב, מדובר באנשים שמנצלים הפרסום לו זכו בעקבות השתתפותם בתכנית ריאליטי זו או אחרת כדי ליהנות קצת מאור הזרקורים – לפני שזה יופנה כלפי מישהו אחר, שככל הנראה יצא זה עתה מעוד תכנית ריאליטי.

עם זאת, יחידי הסגולה של עולם הריאליטי מצליחים למנף את רגעי הפרסום בשביל להפוך לאיי-ליסטרים מבוקשים ואהובים. חלקם נהיים כוכבים כה גדולים, שקל לשכוח שהם התחילו את דרכם בריאליטי. לכבוד משימת "כוכב או ניצב" בבית האח הגדול, שהחלה אתמול בלילה, חזרנו לדיירי העבר שמעולם לא עזבו את אור הזרקורים, ושסלבריטאותם האפילה על מעמדם כ"כוכבי ריאליטי".

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

אביבית בר זוהר

אביבית נכנסה לחיינו כשהשתתפה בעונת 2012 של "האח הגדול". מאז, הספיקה אביבית להשתתף בסדרות ריאליטי שונות – כולל "מה שקורה באילת", "איט גירלז" ובשתי עונות נוספות של "האח הגדול", פעם כדיירת ופעם בתור "האחות הדיגיטלית". בנוסף, השתתפה בר זוהר בסדרות הטלוויזיה "לצבי יש בעיה" ו"מלכות", כמו גם בקמפיין של דורקס.

ליהיא גרינר

קצרה היריעה מלספר על נוכחותה הציבורית של ליהיא גרינר במלואה, מאז השתתפה בעונת 2011 של "האח הגדול". בין אם מדובר בקמפיינים שיווקיים להסרת שיער בלייזר ולרשת TAGWOMAN, בהשתתפות בפרויקטים טלוויזיוניים גדולים או קטנים ("ליהיא ונעמה – מטראש לקלאס", "גולסטאר") או בהעלאת סרטונים לרשתות החברתיות שהפכו לוויראליים וזכו לכותרות בכלי התקשורת השונים, אין ספק שליהיא גרינר יודעת כיצד להישאר בתודעה הציבורית. נותר לנו רק לאחל לה ולעצמנו שתמשיך בפועלה המבורך ותישאר איתנו לעוד שנים רבות.

Haolam Haboker 040623 1b2b L
ליהיא גרינר

ישראל אוגלבו

את ישראל אוגלבו הכרנו בעונת 2019 של "האח הגדול", בה כולנו נחשפנו לסיפורו הקשה כאשר סיפר שנזרק מביתו לאחר שיצא בשאלה וכתוצאה מכך חי ברחוב במשך שלוש שנים. מאז שיצא מבית האח הגדול, יצא אוגלבו מהנישה של "כוכב ריאליטי" כאשר השתתף בקמפיינים לרנואר ולאשת טורס, כמו גם במספר תפקידי משחק בקולנוע ובטלוויזיה ושלל כותרות בכלי התקשורת השונים.

ישראל אוגלבו, תקווה גדעון
ישראל אוגלבו, תקווה גדעון | צילום: רפי דלויה

עינב בובליל

עינב בובליל הגיחה אל חיינו בעונתה הראשונה של "האח הגדול", אי אז בשנת 2008. מאז עינב הספיקה להפוך לאחת ממשפיעניות הרשת הגדולות בישראל עם מאות אלפי עוקבים. במרוצת השנים הקימה בובליל קולקציות של איפור ושל בגדי ילדים, וכיום מפרסמת בעמוד האינסטגרם שלה מוצרים רבים של מותגים יוקרתיים ונוצצים, כמו גם מותגים פשוטים ואיכותיים.

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: חדשות 13

קותי סבג

מאז זכייתו בעונת 2012 של "האח הגדול", הפך קותי סבג לאחד האנשים העסוקים בתעשיית הבידור הישראלית. לרבות השנים, הנחה קותי מספר תכניות אירוח, הופיע בסדרות דוקו-ריאליטי של yes ושל HOT, שיחק במספר פרויקטים טלוויזיוניים – כולל "מלבי אקספרס" ו"למה מי מת", והגיש מספר תכניות רדיו.

מגי אזרזר וקותי סבג
''הבית הוא מקום מחבק'' - מגי וקותי | צילום: האינסטגרם של מגי

אלירז שדה

הרבה מאוד מים עברו בנהר מאז זכייתו של אלירז שדה בעונת 2009 של האח הגדול. כיום, אלירז מוכר בתור חצי מהזוגיות היוקרתית עם אילנית לוי – זוגיות שהולידה את בתם ואת תכנית הדוקו-ריאליטי "משפחת שדה". אך בשנים שעברו, שדה הגיש והנחה שעשועונים, תכניות אירוח ופאנלים פוליטיים, והשתתף בסדרות טלוויזיה רבות. רשימת הקרדיטים שלו כוללת, בין היתר, את: "החברים של נאור", "גאליס", "גולסטאר", "זיגי" ו"הזמר במסכה".

אלירז שדה ואילנית לוי בתאילנד
אלירז שדה ואילנית לוי בתאילנד | צילום: מתוך האינסטגרם

מגי טביבי

מגי טביבי, משתתפת עונת 2018 של "האח הגדול", נחלה לאחר הדחתה הצלחה מטאורית. לאחר היציאה שלה מבית האח הגדול, חתמה טביבי על חוזה ייצוג בסוכנות ADD – שת"פ שהשיג לה מספר תפקידים בסדרות טלוויזיה, כולל ב"למה מי מת" של yes. טביבי הפכה למשפיענית רשת עם למעלה מרבע מיליון עוקבים ומקיימת שיתופי פעולה עסקיים רבים. היא ניהלה מותג תכשיטים בבעלותה ובשנה האחרונה מנחה את מהדורת החדשות של ערוץ 14 לצד שרון גל.

עשתה צעד משמעותי. מגי טביבי