ככה עוד לא ראיתם אותה: לא תאמינו איך סתיו נראית בלי בלונד ואיפור

אנחנו רגילים לראות אותה באיפור נועז ובשיער בלונדיני שופע, אבל במסגרת משימת "הטיול הגדול" סתיו נאלצה לוותר על שניהם. לאחר שהסירה את האיפור ונפטרה מהבלונד, הייתה לה בקשה חשובה מכל דיירי הבית

זמן צפייה: 01:03

עוד בתעודת הזהות שלה, הדגישה סתיו את חשיבות המראה החיצוני עבורה, כשאמרה שהיא שומרת שבת אבל מתאפרת כי לדעתה "יופי דוחה שבת". מאז, התרגלנו למאבקים שלה בישיבות התקציב בעבור מוצרי צריכה בסיסיים כמו דבק לציפורניים, צבע לשיער וריסים. גם ב"משימת החווה", האח הגדול אתגר את סתיו, שהתקשתה להיכנס לתחפושת שלא התיישבה לחלוטין עם הטעם האופנתי שלה. אז איך סתיו תסתדר עכשיו במשימת "הטיול הגדול" כשאתגר חדש עומד בפניה?

Bb S5 Ep46 Part .sub.28
ימי הבלונד

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

במסגרת משימת "הטיול הגדול", נאלצה סתיו לשים פיאה שחורה ולהסיר את האיפור. בסצנה דרמטית, בה סתיו מסירה את האיפור מפניה, היא מבקשת משאר הדיירים לא להסתכל עליה במהלך היום. אברהם ניסה לעודד אותה ולהחמיא לה כשאמר לה שהיא "עדיין הכי יפה בבית", אך ללא הצלחה. סתיו הבוכייה הבטיחה לא לצפות בפרק הספציפי הזה לאחר שתצא מהבית: "טוב, אז בפרק הזה אני לא אצפה".

Whatsapp Image 2023 08 20 At 1
סתיו

אז כיצד סתיו תתמודד עם השינויים שנגזרו עליה? והאם היא תעמוד במשימה שהטיל עליה האח הגדול? ניכר שהוויתור על האיפור והמראה המוקפד מאתגרים עבורה, ובהחלט ייתכן שהיא תתקשה להסתגל לאתגר החדש. אנחנו רק יכולים לאחל לה שהמסע ילמד אותה שהיופי האמיתי מגיע מבפנים.