טליה מתפוצצת באינסטגרם - האם היא תעקוף את דיאן?

אחרי שניצחה את בר טליה ממשיכה לנסוק ומצמצממת את הפער מול דיאן, ההצלחה של אליאב באינסטגרם הפתיעה לא פחות מההדחה שלו בשבת, וגם: מה קורה עם האינסטגרם של דינה? ניתוח מעמיק של מספר העוקבים בחשבונות האינסטגרם של דיירי האח הגדול

זמן צפייה: 01:12

מדד האינסטגרם של דיירי האח הגדול

בשבוע שעבר דיווחנו לכם לראשונה על הזינוק המשמעותי שרשמה טליה, שעקפה בפער ניכר את בר, ובכלל את רוב הדיירים בבית, במספר העוקבים באינסטגרם. טליה זינקה למקום השני אך עדיין הייתה רחוקה ממספר העוקבים של דיאן, שמאז כניסתה הובילה בפער ניכר מול שאר דיירי הבית. כעת אנחנו מדווחים על התקדמות משמעותית של טליה ונכון לרגע כתיבת שורות אלה מספר העוקבים שלה עומד על 77.7K עוקבים. עלייה של למעלה מ-60% ביחס למספר העוקבים שלה בשבוע שעבר.

דירוג העוקבים באינסטגרם של דיירי האח הגדול

דיאן ממשיכה לרשום עלייה במספר העוקבים שלה, אך עם צמיחה של כ-2% במספר העוקבים ביחס לשבוע שעבר, היא הדיירת בעלת הגידול הנמוך ביותר באופן יחסי לעומת שאר דיירי הבית. ההערכה היא כי טליה עוד תעקוף אותה ותוביל במספר העוקבים במהלך השבועיים הקרובים.

מי שעוד רשם הישג מרשים השבוע הוא המודח הטרי אליאב, אשר יותר מהכפיל את מספר עוקביו ועומד כיום על 28.3K עוקבים. כנראה שהתבטאויותיו השנויות במחלוקת לאחר הדחתו עוררו עניין רב בקרב הצופים, שלא מיהרו להשאיר אותו בבית.

דירוג העוקבים באינסטגרם של דיירי האח הגדול

ומה קורה בתחתית? דינה ממשיכה להיות הדיירת בעלת מספר העוקבים הנמוך ביותר למרות שמדובר באחת הדיירות הבולטות בבית. באינסטגרם הפרטי שלה, לעומת זאת, עולה מעט תוכן וייתכן שזו הסיבה לצמיחה האיטית. כך או כך, מצבה של דינה טוב יותר משל רחל (זוכרים? המודחת הראשונה של העונה) שאיבדה השבוע 8 עוקבים. אאוץ'.