שי חי: "כשנרגענו, ההיריון הגיע"

שי חי ותניה גרבר, הזוג שהתארס באח הגדול לעיני המצלמות, מצפה בזמן הקרוב מאוד לבת משותפת. בראיון בתוכנית "פותחים שישי", שיתף חי בקשיים שחוו בהרחבת המשפחה, בקמע שעזר להם והביא את הנס ולמה בעיניו הקורונה דווקא עשתה להם טוב

זמן צפייה: 02:17
שי חי תניה גרבר פוסט היריון
שי חי תניה גרבר היריון

בשישי האחרון, הגיע כוכב "האח הגדול VIP", שי חי להתארח בתוכנית האולפן "פותחים שישי" בהנחייתם של נועה רוזין ואלעד זוהר. אחרי שסיפר על המיזם החדש שהקים למען עסקים שנפגעו מהקורונה וחלק רגעי הזדהות עם אש ואליס על הצעות נישואין בשמתרחשות בלב הפריים-טיים, התפנה לשתף אותנו בחלק המרגש ביותר בחייו, ובדבר הטוב שהביאה עימה הקורונה - הבת לה, הוא ואשתו תניה גרבר, מצפים. וכן, כזוג שהתארס מול עינינו ב-2016, אנחנו לגמרי מרגישים שזו הילדה של כולנו.

תניה גרבר ושי חי בבית האח הגדול VIP עונה 1 יום 30
אז מה היה שם? תניה ושי חי

השניים, אולי לא הכירו תחת קורת הגג של בית האח הגדול, אבל לגמרי התקדמו צעד משמעותי בתוכו, כשבמהלך העונה השביעית (ערוץ 2), גרבר הוכנסה לבית באמצע העונה, לעזרת בן זוגה מהתסבוכת החברתית אליה נקלע והוא ברגע רומנטי במיוחד הכין טבעת מחוטי חשמל, כרע ברך וביקש את ידה. בהמשך הציע בשנית עם טבעת אמיתית בברלין והשניים נישאו ב-2017. מאז התמודדו עם ביקורות על אי הגדלת המשפחה ותניה אף נאלצה להתמודד עם הערות עוקצניות על כך שהיא מגדלת את שני ילדיו של חי מנישואיו הקודמים במקום להביא ילדים משל עצמה, להם השיבה בהומור עצמי והסבירה שהיא ואיה מלמד, גרושתו של שי חי, חברות טובות.

בראיון שיתף שי, כי הם חוו קשיים בהרחבת ההיריון ואחרי ניסיונות, התייעצויות וטיפולים, דווקא כשהפסיקו לנסות זה הצליח. "הקורונה שהגיעה גרמה לנו לעצור את הניסיונות ולחשוב שעכשיו זה לא הזמן המתאים, ודווקא אז זה קרה", הוסיף.

את הנשיקה תראו ברביעי. שי חי ותני | צילום: את הנשיקה תראו ברביעי. שי חי ותני

לשאלתו של המגיש זוהר, אם יש לכך איזושהי סיבה מיוחדת בעיניו, סיפר חי כי הוא אדם רוחני מאוד ושבדיוק שבוע לפני שגילו כי תניה בהריון, מצאו קמע ישן של סביו שמיועד לנשים לפרי בטן וסיים ב"יש ניסים, דברים קורים, המשיח פה".

אירוע הפתיחה החגיגי של "האח הגדול" ישודר ב-5.12 בערוץ 13.