עומר יציע בקרוב לשלי? "אנחנו רוצים להתחתן, מצאתי את שאהבה נפשי"

עומר ציפורי כבר נגע בזכייה הגדולה אבל הפסיד ברגע האחרון לגל רובין. כעת, הוא מתיישב לשיחה עם רומי גיאור על התקופה שלו בבית - הזוגיות עם שלי, העתיד המשותף שלהם, היריבות המתמשכת עם גל והפער בין הדימוי שלו בתעודת הזהות לבין השהות בבית שגרמה למדינה שלמה להתאהב בו. צפו בריאיון עם המקום השני של בית "האח הגדול"

זמן צפייה: 20:56

עומר ציפורי ישב על הספה לצד גל רובין, כשכל מה שעובר לו בראש זה הרצון העז שגיא ולירון יצעקו את השם שלו כמנצח הגדול של העונה. זה כידוע, לא קרה וכעת עומר משתף את התחושות שחווה באותו רגע ("שיט. לשקר? להגיד שלא התבאסתי") וחושף מה הוא חושב על הזכייה של רובין ("הייתי מעדיף שמישהו שאני יותר אוהב ומעריך יזכה").

בריאיון אצל רומי גיאור, "הבוחשת", הוא משתף גם על הזוגיות שכבשה את המדינה עם שלי סרבריאניקוב וחושף לראשונה שהשניים כבר גרים יחד ("שלי אצלי בדירה"), אולם נאלץ גם להתמודד עם השאלות הקשות על טיב היחסים שלהם, כשהיה נראה שהוא זה שנאלץ להתפשר לרוב ("היה לנו קשיים שם, אבל היינו עוגן אחד של השני).

לכתבות נוספות:

עוד בשיחה על שלי, מדבר המקום השני על הקנאה שיש ביניהם ועל הרצון להתחתן ("אנחנו רוצים להתחתן, מצאתי את שאהבה נפשי. למה לא?") ולא מתנצל לרגע על שום דבר שקרה במערכת היחסים של השניים בבית ("לא היה חסר לי חברים, אבל היה חסר לי זוגיות. ה שווה יותר מהכול").

עוד בריאיון – מה הוא חושב על התגובות הקשות של הפיינליסטים לזכייה של גל רובין, איך הוא מסביר את הפער בין תעודת הזהות שלו לבין המציאות והאם הפער הגדול בגילאים שלו ושל שלי יכול להוות מכשול בעתיד? צפו בפרק המלא

עורך תוכן: עידן זקן

עורך וידאו: ברק כהן