הטוב מכולם חוזרת בעונה שנייה, אך שונה!

"הטוב מכולם" בהנחיית אברי גלעד חוזרת לעונה שנייה ששמה את המשפחה הישראלית במרכז הבמה, ובוחנת את חכמת ההמונים עם סוגיות שנוגעות לכולנו

זמן צפייה: 00:24

העונה השנייה של "הטוב מכולם" תעלה לשידור ביום חמישי ה-13 ביולי ב"רשת", והיא תתמקד בחיים שלנו כאן, בישראל. לצד המנחה אברי גלעד, ייכבו גם רוסלנה רודינה השורדת, הדוגמנית והשחקנית, טום באום מנחה הטלוויזיה האהוב, הקומיקאי והשחקן דודו ארז, כתבת הטלוויזיה מיכל מנור ואמן הסטנד-אפ הסוחף אמירם טובים ומשפחתו.

חיי היומיום הישראלי הופכים לסדרה של שאלות באמצעות ניסויים חברתיים, סקרים, משאלים וסרטונים של משפחות וילדים. התכנית תבדוק שאלות בסגנון  – כמה טיפ אנחנו משאירים? מה המאכלים האהובים על הישראלים? כמה זמן אנחנו שורפים בפקקים? ועד כמה אנחנו מכירים את נבחרי הציבור שלנו?

הטוב מכולם עונה שנייה משפחת חלפון

משפחה אחת תתמודד מול חכמת ההמונים של הקהל באולפן, ושאלה אחר שאלה תנסה לשמור על הכסף שבקופה, כשהסכום ההתחלתי הוא 70 אלף שקלים. בכל סיבוב נשאלת שאלה שבסופה בני המשפחה עונים, כל אחד את תשובתו, מבלי להתייעץ. במקביל האנשים שנמצאים בקהל עונים ומנסים לנגוס בקופה. אם התשובה של אחד מבני המשפחה הייתה קרובה יותר לתשובת האמת מאשר התשובה הממוצעת של הקהל ("חכמת ההמונים"), הכסף נשמר בקופת המשפחה. אם התשובה הממוצעת של הקהל תהיה קרובה יותר לתשובת האמת, האיש בקהל שענה קרוב ומהר יותר לתשובת האמת זוכה ב-5,000 שקלים.

בשאלה האחרונה, הטוב ביותר מהקהל, זה ששקלול תשובותיו הנכונות במהלך המשחק היה הגבוה ביותר, יתחרה מול המשפחה על הסכום שנותר. מי שתשובתו קרובה יותר לתשובת האמת – היחיד או הממוצע המשפחתי – זוכה בכסף שנותר בקופה.

הטוב מכולם עונה שנייה