אברי גלעד בשעשועון חדש ומטורף

משחק טלוויזיה חדש ומפתיע בהנחייתו של אברי גלעד ומנחי המשימות: טום באום, דודו ארז, דובדני וקובץ' ועדי שילון

זמן צפייה: 00:57

"הטוב מכולם" משחק טלוויזיה ישראלי מקורי אשר לראשונה בעולם מבוסס על חוכמת ההמונים, בהנחייתו של אברי גלעד.

משחק הטלוויזיה הגדול  צולם בהיכל מנורה מבטחים. בכל תכנית כאלף איש בקהל מתחרים מול 10 מתמודדים בשאלות וידאו פרועות ומפתיעות שצולמו בארץ ובחו"ל ואינן דורשות בהכרח ידע כללי - אלא אינטואיציה גבוהה ויכולת הערכה. כך שלמעשה כל אחד יכול לנצח.

בכל סיבוב יוצג סרטון וידאו המציג שאלה, שהתשובה עליה היא מספר מדויק. ואז נבדוק מי היה המתמודד הטוב ביותר מבין העשירייה על הבמה – זה שהיה הקרוב ביותר לתוצאת האמת, מנגד נבדוק גם את ממוצע תשובות הקהל. במידה והמתמודד היה קרוב יותר מממוצע הקהל לתוצאת האמת, הוא זוכה ב 5,000 ₪. במידה וממוצע הקהל קרוב יותר לתוצאת האמת, איש מהקהל יזכה בכסף. (זה שנתן את התוצאה הקרובה ביותר לתוצאת האמת).

rashit1000

לאחר כל סיבוב ניפרד ממתמודד שהיה הרחוק ביותר מתוצאת האמת. כך נמשיך ונתקדם במשך עשרה סיבובים, עד שיוותר הטוב ביותר מהעשירייה שיתמודד על 50,000 ₪ מול הטוב ביותר מהקהל. סה"כ יחולקו מאה אלף ₪ בכל תכנית .

את שאלות הווידאו שהצטלמו בארץ ובעולם, ינחו : כוכב הטלוויזיה טום באום, המגישה עדי שילון הקומיקאים דודו ארז, קובץ ודובדבני.  מדובר בקטעי ווידאו גדולים מהחיים  שטרם נראו על מסך הטלוויזיה.

לדוגמא: לאיזה מרחק יעוף אדם ששוקל 80 קילוגרם מרוגטקה אנושית ?

מי ינצח במסלול מכשולים סוס או אופנוע? חנייה עם טנק בין שתי מכוניות, מעבר בין בניין לבניין בגובה של 100 מטרים בעזרת אומגה כאשר המנוע שלך הוא מטפי כיבוי, כמה זמן אישה תצליח להחזיק גבר כשהוא נתלה מידיה על שפת גג גבוה ועוד.

 

הפקה: "אבוט המאירי"