"שנות ה-80" האהובה תחזור בשתי עונות נוספות

הזכיינית "רשת" הזמינה שתי עונות נוספות של הסדרה המצליחה שנות ה 80 מבית היוצר של שלום ומני אסייג

זמן צפייה: 01:10

לא עונה אחת, אלא שתיים! אחרי שלוש עונות מצליחות,הסדרה המצליחה "שנות ה-80" תחזור לעונה רביעית וחמישית, "רשת" הזמינה מחברת ההפקה ומיוצריה שתי עונות נוספות ברצף. מדובר בהתקשרות  ארוכת טווח שהייתה לסדרה עם ערוץ מסחרי ובהבעת אמון יוצאת דופן בסדרה וביוצריה.

שנות ה-80
צילום: צילום: אוהד רומנו

שנות ה 80 סיימה את העונה הנוכחית עם 20.9% והייתה לאחת הדרמות הנצפות ביותר לשנת 2017. יוצאר הסדרה, השחקן שלום אסייג מסר: " שנות ה 80 הפכה לסדרת קאלט ואני מאוד שמח על האמון של "רשת" ועל ההחלטה לצאת לשתי עונות ארוכות. אני מודה לקהל הצופים על האהבה האינסופית . לשותפים שלי ליצירה הזו, התסריטאי הראשי מני אסייג, המפיק יואב גרוס, הבמאי קובי חביה וצוות השחקנים הנפלא , ויאללה לעבודה".

עוד ברשת תרבות ובידור:

זה חוזר: האם מדובר בסרט המפחיד של השנה?

והרי התחזית: מי אלו שיקבלו את הפרסים הגדולים של האמי?

לעונה החדשה של איזו סדרת טלוויזיה אתם הכי מחכים?

הסדרה מתארת דרך עיניה של משפחת אסייג, שכניה, חבריה, ושלל דמויות אהובות מכל הסוגים, את השכונה בפריפריה הישראלית בשנות ה 80. פרוספר (שלום אסייג) הוא שיפוצניק ושליח ציבור בית הכנסת שרוצה עבור אשתו ליליאן (אוולין הגואל) וילדיו עתיד טוב יותר בשיכון החדש שנבנה בשכונה. שלום הצעיר (שמשחק בנו של שלום אסייג, דניאל אסייג) כבר תלמיד כיתה י"ב ממשיך לחפש  את דרכו כקומיקאי. גידי האשכנזי המכונה "פריזר" (עפר שכטר) נשוי לאילנה (שרלין חזיזה) ועדיין נחשב ל"עוף מוזר" בתוך המשפחה.

לפרקים מלאים של שנות ה-80 לחצו כאן