לא רק משחקי הכס: 10 סדרות מומלצות לקיץ הקרוב

במיוחד לחופש הגדול: קבלו המלצות צפייה חמות לסדרות שייגרמו לכם לבלות את הקיץ מול מסך הקטן

עם כל הכבוד לים או לבריכה, הבילוי הקייצי החביב ביותר על העצלנים שבנינו הוא להדליק את המזגן על 16 מעלות, להכין משהו מרענן לאכול ולהתנחל על הספה מול הטלויזיה. מחפשים סדרה חדשה להתמכר אליה? הכנו לכם מגון המלצות לסדרות חדשות או עונות חדשות לסדרות אהובות.

הדיפנדרס

כל סדרות גיבורי העל של נטלפיקס- "דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס", "לוק קייג'" ו"איירון פיסט" הן אבנים בדרך ליצירה של הסדרה הזאת שתכלול את כל ארבעת הגיבורים.הארבעה ישלבו כוחות בניו יורק כדי להילחם בפשע כמובן . לכל אחת מן הסדרות הקודמות היה סגנון משלה, אבל הדיפנדרס תהיה סדרת אקשן קלילה והומוריסטית בדומה לסרטי "הנוקמים".

[youtube_embed youtube_id='4h3m7B4v6Zc']

הערפל

זוהי שנה עמוסה במיוחד עבור סופר האימה סטיבן קינג. בזמן שספריו "זה" ו"המגדל האפל" זוכים השנה לגירסאות קולנועיות, ספרו "הערפל" שזכה לגירסה קולנועית משלו ב-2007, זוכה עכשיו להגיע למסך הקטן. הספר עוסק בערפל מסתורי שמשתלט על עיירה קטנה. בדומה לסדרה "פארגו" שעושה הומאז' לקלאסיקה של האחים כהן, סדרת הטלוויזיה "הערפל", תשתמש בתוכן המקורי כהשראה לסיפור החדש. הסדרה החלה ב-22 ביוני ברשת התוכן האמריקאית ספייק.

[youtube_embed youtube_id='YKe3znDCEMY']

"Disjointed"

קומדיה חדשה של נטפליקס בכיכובה של השחקנית האדירה קאתי בייטס. בייטס משחקת את רות וויטפטר פלדמן, כוהנת קנאביס גדולה המעסיקה את בנה וחבורה של צעירים שיעזרו לה לנהל את מרפאת המריחואנה שלה בלוס אנג'לס. הסדרה החדשה של נטפליקס תחל בסוף אוגוסט.

[youtube_embed youtube_id='pO_WHpp8kuA']

אפיזודס

הקומדיה של שואו טיים וכוכב "חברים", מאט לה-בלאנק (ג'ואי כמובן), חוזרת בעונה חמישית ואחרונה באוגוסט. זה קורה אחרי שנתיים של הפסקה שבאופן אירוני, מרגיש מתאים מאד לקומדיה על אנשים שעושים תכנית טלויזיה שהם לא באמת אוהבים.

[youtube_embed youtube_id='eUsT_mqVpj0']

GLOW

אליסון ברי ("קומיונטי" , "המדריך לסינגלס") משחקת שחקנית בשנות ה-80 שלא מצליחה להשיג עבודה והופכת למתאגרפת מקצועית, נשית ונוצצת. מי שמפיקה את הסדרה היא ג'נג'י קוהן המוכרת מעבודתה על "כתום זה השחור החדש". התכנית תעסוק בנושאים פמיניסטים ותציג אותם מזווית קצת שונה. מה שבטוח שכך או כך, צפויה לנו סדרה מלאה בכוח נשי.

[youtube_embed youtube_id='AZqDO6cTYVY']

יאנגר

הסדרה הקומית החביבה חוזרת בעונה נוספת. במרכז העלילה עומדת דמותה של לייזה מילר (סאטון פוסטר), גרושה בשנות ה-40 לחייה שפותחת דף חדש בקריירה. כשהיא מחפשת עבודה חדשה היא מבינה שלא ששים לשכור אישה בת 40 חסרת ניסיון למשרות זוטרות ולכן מעמידה פנים שהיא בת 26 ובעקבות גנים משובחים, זה באמת עובד. בארץ משודרת בימים אלו עונתה השנייה של הסדרה אבל באר"הב תתחיל ב-28 ביוני עונתה הרביעית. הסדרה משודרת בארץ ב-HOT3.

[youtube_embed youtube_id='q_a2biOUbfE']

Friends From College

עוד קומדיה חדשה מבית נטפליקס. הסדרה תעסוק בקבוצה של חברים מהקולג' שהתאחדה מחדש בניו יורק לאחר שנים. בסדרה ניתן למצוא קאסט עשיר ומרשים של שחקנים כמו קובי סמולדרס ("איך פגשתי את אמא"), פרד סבאג' ("שנות הקסם", "הנסיכה הקסומה") והקומיקאי בילי איצ'נר. כמו כן צפויים להשתתף בסדרה כשחקני אורח סת' רוגן וקייט מקינון. 

[youtube_embed youtube_id='SWUBRto1WZQ']

ג'יפסי

יש דבר אחד שאפשר להבין באופן ברור מהטריילר לסדרה החדשה של נטפליקס. לא הייתם רוצים שהגיבורה שלה, השחקנית המדהימה נעמי ווטס, תהיה הפסיכיאטרית שלכם. דמותה של ווטס מתערבת בחיים של המטופלים שלה בדרכים לא צפויות ובעיקר לא אתיות. הטון הסקסי הבא לידי ביטוי בטריילר כנראה הגיע מבמאית "50 גוונים של אפור", סם טיילור ג'ונסון שהפיקה שניים מפרקי הסדרה.

[youtube_embed youtube_id='y67_16zSMwk']

The Sinner

שחקנית הקולנוע ג'סיקה ביל עושה מעבר לטלוויזיה. השחקנית תככב במרכזה של סדרה מערערת על אם נורמטיבית בשם קורה אשר דוקרת אדם זר על החוף מבלי לדעת למה. התכנית המסתורית שתחל באוגוסט הקרוב ברשת התוכן האמריקאית USA לא תעסוק כל כך באיך זה קרה אלא למה.

[youtube_embed youtube_id='ZEfnpFuzxnE']

משחקי הכס

ההמתנה הכל כך ארוכה כמעט הסתיימה. כולנו כבר שיננו בראש את התאריך: ה-16.7 ועכשיו הוא קרוב יותר מתמיד. סדרת המופת של HBO, "משחקי הכס", חוזרת לעונה שביעית ומסקרנת. הטריילרים חושפים רק כמה פרטים על העלילה אבל כולנו יודעים שדאנריז סוף סוף בדרכה לווסטרוז, אריה בדרך לווינטרפל, סרסיי יושבת על כס הברזל וג'ון סנואו הפך למלך של הצפון. עכשיו ניתן רק להמתין לקרב הגדול באמת.  העונה השביעית תעלה ב-yes, ב-HOT ובסלקום טיוי ב-17 ביולי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-news-019' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_8kqi1s1h' duration='108']