הג'וב החדש והנסיכותי של נאיה פדרמן

השחקנית הצעירה כובשת פסגה נוספת ומגשימה את חלומה של כל ילדה שרצתה להיות נסיכה של דיסני

השחקנית הצעירה נאיה פדרמן התחילה את הקריירה כבר בגיל 8 בפסטיבל שירי הילדים ומאז הספיקה לככב בתפקידים ראשיים בקולנוע, בסרט 'גויאבות', 'האוצר מעבר לנהר' וכמובן בסרט הקיץ 'ג'סטה' שבשבוע הבא יוצא לאקרנים בו מגלמת נאיה את בת הזוג של און רפאלי. ובזמן שעל המסך הגדול נראה אותה צמודה לאחיה הצעיר והחתיך של בר רפאלי, בחייה הפרטים אוחזת בחבר שווה לא פחות, השחקן והדוגמן עומר חזן. 

You are my one , and only ❤️ @nayafederman_

A post shared by omer_hazan (@omer_hazan) on

עוד ברשת תרבות ובידור:

מאחורי הקלעים: כך צלמו את"טודו בום"

האמת מאחורי המשכורת של גל גדות נחשפת

אלון ששון לוהט ללא חולצה

כמו כן השנה, פדרמן עשתה את צעדיה הראשונים בטלוויזיה, בסדרה 'לצבי יש בעיה' ובתפקיד ראשי בסדרת ילדים. בתיאטרון ממשיכה נאיה לככב במחזמר 'בילי אליוט' לצד שחקנים ותיקים כמו אבי קושניר, דפנה דקל ואושרי כהן.

 

כעת עם רזומה מרשים במיוחד לנערה בת 16, פדרמן מוסיפה שורה נוספת בקורות החיים. השחקנית הצעירה נבחרה לבצע את שיר הנושא ולככב בקליפ לקידום הסדרה "פלונטר" שערוץ דיסני ישראלמשיק בעקבות הצלחת שובר הקופות הקולנועי.

נאיה פדרמן | צילום: צילום: מאיר כהן

 

לרגל השקת הסדרה. תורגם שיר הנושא (שהיה מועמד לפרס האוסקר לשיר הטוב ביותר) ויצולם קליפ שבמרכזו תופיע פדרמן. הסדרה המבוססת על הסרט האהוב והמיועדת לכל המשפחה תעלה בפטמבר הקרוב. שיתוף פעולה דומה נעשה עם דמי לובטו והקליפ של הסרט פרוזן LET IT GO.

הסדרה החדשה הינה סדרת אנימציה תוססת, העוקבת אחר הדמות הראשית, רפונזל, נערה סקרנית והרפתקנית. הסדרה מלאת הומור ומלווה את הנסיכה בדרכה לגלות את העולם לפני שהיא מקבלת על עצמה את גורלה המלכותי. רפונזל יוצאת למסעות שונים למורת רוחו של אביה, שמבין שכעת היא נסיכה עצמאית העומדת על שלה. להרפתקאותיה של רפונזל מצטרפים גם חבריה הקרובים פסקל הזיקית ומקסימוס הסוס.