לירון רביבו קוטפת ג'וב חדש ונחשק

כוכבת "הישרדות" וסידרת הלהיט "פלאשבק" לירון רביבו מסמנת ניצחון נוסף וקטפה ג'וב חדש ונחשק

אחרי שהוכיחה את יכולות ההישרדות שלה בהונדורס, את כישורי המשחק והשירה שלה בסידרת הלהיט "פלאשבק" ואת המהלכים על מגרש הכדורגל ב"גולסטאר", לירון רביבו עומדת לכבוש יעד נוסף.

הכוכבת בת ה-23 מסכמת שנה מוצלחת במיוחד ורגע לפני ששנת 2016 מסתיימת, רביבו יכולה לרשום לעצמה וי נוסף בקורות החיים ולכתוב: מנחה בערוץ הילדים! השורדת האהובה עומדת להצטרף לערוץ הפופלארי שם היא תשמש כמנחה של אחת התוכניות הכי מצליחות בעולם הילדים.

 

לירון רביבו

רביבו עומדת להנחות את התוכנית העונה השנייה של התוכנית "הצלצול האמיתי" שתשודר בערוץ הילדים של HOT, הצילומים לתוכנית יחלו בקרוב והיא תעלה לשידור כבר בינואר 2017.

 

"הצלצול האמיתי"  היא סידרת המשך של נדחפים, ו"ששטוס", בה כיתות מבתי ספר שונים מרחבי הארץ מתחרים בינהם בשלל משימות בנושאים חינוכיים כמו גאוגרפיה, היסטוריה, טבע, מדע וטכנולוגיה ומיחזור. הכיתה הזוכה מקבלת כפרס טיסה ליעד מפתיע ברחבי העולם וכמובן תהילת עולם.

רביבו משחקת בסידרה "פלאשבק" את שמש ראובני, סדרת הנוער המוסיקלית החדשה של ערוץ הילדים ב-HOT  מתמקדת בחייהם של תלמידי בית ספר "קציר". הסדרה נוצרה על ידי שחר סגל, אורן יעקובי ואביעד קיסוס, ועוסקת בחייהם האמתיים של בני הנוער ובנושאים הבוערים להם - אהבות ראשונות, דימוי עצמי, זהות מינית, לחץ חברתי, בריונות, אלימות ברשתות החברתיות, נאמנות, חברות ועוד. את הסדרה ביים אמיל בן שמעון, ("קטמנדו", "ישמח חתני"); על החלק המוזיקלי יהיה אמון דורון מדלי - מפיק, מלחין ומנהל מוסיקלי שחתום על להיטים רבים.

❤️

A photo posted by ??? (@lironrevivo_) on


 


[brightcove_iframe video_id='perfect_holiday_s04_ep03_part1' autoplay='1' credit='' kid='' duration='0'']

 

עוד ברשת בידור

התפקיד החדש והמפתיע של לירן כוהנר

נועה קירל מדברת וחושפת: "יש לי סטוקרים"