נועה קירל מדברת וחושפת: "יש לי סטוקרים"

על סט הקליפ החדש שלה, נועה קירל מספרת על מערכת היחסים שלה עם הקהל, הבן זוג והטוקבקים

זמן צפייה: 03:55

אם צריך שתי מילים כדי לסכם את עולמם של בני הנוער בשנת 2016 אז צמד המילים "נועה קירל" יהיו בראש הרשימה. אחרי שפרצה שיאים וגבולות בשנה האחרונה, תופעת הפופ הישראלית מוכנה לעלות שלב בשנה הבאה.

 

על סט הקליפ החדש שלה "תן לי סימן" מספרת קירל (15) על הקליפ החדש והמושקע, והקונספט המפתיע שלו. קירל מסכמת גם את השנה הסוערת שעברה, מהסינגלים  "רק אתה, ו"חצי משוגע" שכבשו את הרדיו ושלל הפרסים בהם זכתה, כולל זמרת השנה בטקס "נבחרי ערוץ הילדים".

 

״תן לי סימן״ - בקרוב

A photo posted by נועה קירל- האינסטגרם הרשמי שלי (@noakirel_) on

בראיון ל"רשת בידור" חושפת נועה על הזוגיות עם דוגמן העל ברק שמיר, איך הכירו והם מתחזקים קשר רומנטי עם הקריירות המצליחות של שניהם " בהתחלה היה לי קשה, אבל הבנתי שזה טוב. מתגעגעים אחד לשני, ואז הוא חוזר". ומה קורה עם המעריצים? קירל מודה שהיא כבר סובלת מסטוקרים ומקבלת הודעות רבות מבני נוער "אבל ברק ואני לוקחים את זה בסבבה"

קירל שנמצאת בעין הציבור ללא הרף, מספרת על הטוקבקים "זה ממש עובר לידי, אני לא מתייחסת לזה. זה לא מעניין אותי.. לא הולך לכם. כל יום אני רואה את החלום שלי מתגשם מול העינים, אז למי אכפת מהטוקבקים. זה לא שווה בעיני".

תן

בשנה הקרובה צפוי לצאת סרט הקולנוע בו תככב נועה "כמעט מפורסמת" וגם תחל את צילומי מוזיקלית חדשה, בשיחה עם מנהלה האישי רוברטו בן שושן השניים מספרים על השאיפות לקריירה מעבר לים ואיפה הם רואים את עצמם בשנה הבאה.

נועה קירל