הגיע לתמוך מקרוב: ג'רי סיינפלד נחת בישראל

הקומיקאי היהודי-אמריקאי, שכבר מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" פועל למען ההסברה הישראלית ומצהיר על תמיכתו ברשתות החברתיות לעיני מיליוני עוקביו, הגיע לארץ במטרה לראות את הזוועות מקרוב. מלבדו, בנתב"ג נחתו גם המפיק היהודי סקוטר בראון והשחקנית דברה מסינג

ג'רי סיינפלד
ג'רי סיינפלד | צילום: shutterstock

בשבועות האחרונים, מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל", ידוענים רבים מהעולם אשר הביעו תמיכה וסולידריות עם ישראל הגיעו ארצה על מנת לראות את הזוועות מקרוב. בשבוע שעבר היה כאן הקומיקאי מייקל רפפורט, לפניו היה זה הזמר ג'יימס מאסלו ועוד לפניהם נחת כאן השחקן נתנאל בוזוליק.

אל הרכבת האווירית הזו הצטרף היום (שני) הקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד, כפי שדווח ב"ערב טוב עם גיא פינס". לצידו, גם השחקנית דברה מסינג והמפיק סקוטר בראון הגיעו ארצה וכבר ביקרו בקיבוץ בארי בעוטף, שם אירע הטבח המזעזע בשבת הארורה. סיינפלד, מסינג ובראון התייצבו לצד ישראל עוד מתחילת המלחמה, וכבר שבועות שהם מסייעים בהסברה אל מול מיליוני עוקביהם ברשתות.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

ג'רי סיינפלד
מהאינסטגרם של ג'רי סיינפלד

ימים בודדים לאחר פרוץ המלחמה, פרסם סיינפלד פוסט בחשבון האינסטגרם שלו שבו סיפר: "חייתי ועבדתי בקיבוץ כשהייתי בן 16, ואהבתי את המולדת היהודית מאז. הלב נשבר מהזוועות, אבל אנחנו אנשים חזקים בלב ובנפש. אנחנו מאמינים בצד, חירות ושוויון. אנחנו נשרוד ונשגשג, לא משנה מה. תמיד אעמוד לצד מדינת ישראל ולצד העם היהודי".

סקוטר בראון
מתוך חשבון האינסטגרם של סקוטר בראון
סקוטר בראון
מתוך חשבון האינסטגרם של סקוטר בראון