איך הצליח אמיר להפוך את הקערה על פיה?

הפרומואים רמזו לנו שיוסי מכין לשבט שלו נקמה, אבל דווקא אמיר היה זה שהצליח לא רק להציל את חייו במשחק, אלא גם למקם את עצמו בעמדה מצוינת בשבט

זמן צפייה: 01:09:47

#כמה_קטנות

פרק 5: הנקמה של אמיר

אתמול שודר הפרק החמישי של העונה ועדיין לא היה לנו מודח כשר אחד. רז ניסים כהן פרש ודניאל ועדי עדיין במשחק, מפילות במבוקים בעזרת אך ורק דיבור בלתי פוסק. כולי תקווה שפרק 6 יוליד את המודח האמיתי הראשון של המשחק, כי יש לי יותר מידי דמויות לעקוב אחריהן, הגיע הזמן לדלל.

  1. ורד כועסת על רז כי העז ברוב חוצפתו לפרוש מהמשחק, ורד כועסת כי בישלו יותר מידי אוכל, ורד כועסת על יוסי שחזר וגרם לכל השבט לחבק אותו, המנוול. הקיצר, הבנתם את הכיוון, כן? רמז: ורד, תביאי לי את הלפיד שלך ותכעסי כל הדרך אל אי המתים.

via GIPHY

2. וידוי: חשבתי שטוויסט אי הבידוד הוא טוויסט מיותר, מייגע והזוי. וואלה, טעיתי. ההחלטות שיוסי ואמיר היו צריכים לקבל, המשימה החכמה ושיתוף הפעולה בניהם סיפקו יופי של אקשן ומתח לפרק. לגבי ההחלטה שלהם לבחור ברמז לפסלון החסינות: יוסי ציון 6, אמיר ציון 10. מצבו של יוסי בשבט בתכלס לא כזה נורא, כולה שני "אויבים" כשהוא עם רוב מספרי גדול. יש לו הרבה מה להפסיד אם יהיה, במקרה, עוד סבב של אי הבידוד ומישהו יגלה שהוא חרטט אותם. מצד שני, אמיר הגיע לאי במצב קשה ובקושי נושם עצמונית. הוא היה הבא לעוף והוא ידע את זה. אין לו שום סיבה לדאוג לשבט, ההפך, הוא חייב להציל את עצמו ועכשיו וכל האמצעים כשרים. שאפו, מהלך נהדר.

via GIPHY

3. אבל שום דבר לא יכול להיות מושלם. למה שני הבחורים התכלס די פקחים, לא ניצלו את הזדמנות הזהב שלהם לברית סודית לכאשר יגיע האיחוד? באסה.

via GIPHY

4. כששבט בוהאי שר את "כוחנו באחדותנו ביחד ננצח" ישר איחלתי להם להפסיד. לא רק במשימה, אלא בכל העונה וקצת אחריה גם, כשיחזרו לארץ. אני פונה לעורכי העונה, פונה ללב שלכם, בלי השיר הזה יותר. בתודה, עם ישראל.

via GIPHY

5. בקתת המשא והמתן היא לא כוס האורז שלי, אבל בפרק של אתמול היה מעניין לראות את מעיין בעבודה, אחד על אחת. יופי של מו"מ, שמירה על הקלפים קרוב לחזה מבלי להסגיר שום פרט חשוב על השבט שלה וחיזוק מעמדה בשבט עם המתנות שחזרה עימן. האם חזינו בלידתה של אחת הנשים החזקות בתולדות הישרדות ישראל? יש מצב, יש מצב טוב.

via GIPHY

6. מיכל כבר חמישה פרקים עם האביזר החדש הזה, צ'וקר, סביב הגרון. למה?

via GIPHY

7. אני כבר בשלב של להרים משלחת חיפוש אחרי ניקולה. נו, זאת עם הביקיני הצהוב? חמודה כזאת? דוגמנית? טוב לא משנה.

via GIPHY

8. מילה טובה להפקה על טוויסט פסלון החסינות. חיכיתי לכם ולו. אין שום דבר שמלהיב שחקן אמיתי של הישרדות, כמו פסלון חסינות סודי בבגד ים. עכשיו יש שניים במשחק – אחד אצל יוסי ואחד אצל אמיר. או במילים אחרות, הכינו את הזיקוקים.

via GIPHY

9. זה רק אני, או שלא היתה להם משימת פרס לפני משימת החסינות? לא יפה, מסכנים רעבים, תנו להם אוכל או משהו.

via GIPHY

10. אני מתחיל עצומה שתחייב את הפקת הישרדות לשכור עוד פרמדיק אחד לצוות. אי אפשר לתת לגיא זוארץ לסחוב אלונקות בכל פעם שמישהו מחליט להתמוטט. זה היה בציניות. למה גיא זוארץ כל הזמן עוזר לסחוב אלונקות? הוא המנחה, זה לא התפקיד שלו.

עוד ב"הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מפגש מרגש: המשפחה המקומית שגיא זוארץ לא ישכח כל החיים

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"