בוסקטס: "דה יונג ענק. זה טוב שיש תחרות"

קשר ברצלונה לפני ויסל קובה: "אינייסטה חבר. יהיה מוזר"

ברצלונה ממשיכה בקדם העונה שלה, ומחר (שבת) היא תפגוש במשחק ידידות שיהיה עם לא מעט ערך סנטינמנטלי, את ויסל קובה היפנית במדיה משחק אחד מסמלי הבלאוגרנה הגדולים בכל הזמנים, אנדרס אינייסטה. מי שייעדר הוא ג'רארד פיקה, שסובל מאי נוחות ברגלו והמאמן ארנסטו ואלוורדה אישר שהוא לא ישותף כאמצי זהירות.


סרחיו בוסקטס התייחס למפגש עם אינייסטה, איתו שיתף פעולה תקופה ארוכה בחוליות הקישור של בארסה ושל נבחרת ספרד: "אנדרס מסמל המון לשחקנים שעולים מהנוער. לקבל תמיכה משחקנים כמו אינייסטה עושה את הכל קל יותר מחוץ למגרש ובתוכו. כל הרגעים שחלקנו במועדון ובנבחרת היו תמיד רגעי אושר והוא גם חבר טוב. מחר זה יהיה מוזר. מאחל לו רק טוב בהרפתקה הזאת".


בוסקטס דיבר גם לתחרות עם הרכש ההולנדי, פרנקי דה יונג: "הוא שחקן ענק. אלה הדקות הראשונות שלו. יש לנו הרבה עומס מבחינה פיזית ואנחנו משחקים רק מחצית. אנחנו יודעים מה הוא עשה באייאקס והוא יצליח גם פה. אני שמח שיש תחרות כי בסופו של דבר זה יועיל לנו".

המאמן ארנסטו ואלוורדה התייחס גם הוא על המצטרפים החדשים, דה יונג ואנטואן גריזמן: "אנחנו מקווים שהם ימשיכו להסתגל ולהשתלב בסגל. היו להם דברים טובים ומחר תהיה להם עוד הזדמנות. אנחנו תמיד צריכים ויכולים להשתפר. אני חושב שהיו לנו כמה רגעים מבריקים בעונה החולפת, האמת שבכולה, חוץ מבסיום. אנחנו צריכים להיות להיות יותר יעילים מול השער ולא לספוג. מעל הכל, להתמקד במשחק ההתקפה".


ג'וניור פירפו מקושר לא מעט לקבוצה בימים האחרונים, והמאמן לא שלל אפשרות שקבוצתו תרכוש מגן שמאלי: "זה נכון שבעמדה הזו היו לנו בעיות בשנה שעברה וזה אפשרי שנצרף מישהו. אנחנו פתוחים לאפשרות לצרף שחקנים עד סיום חלוץ ההעברות".


בתוך כך, ברצלונה הודיעה רשמית על התרת חוזהו וסיום דרכו של המנהל הספורטיבי, פפ סגורה. "ברצלונה מביעה בפומבי את תודתה לפפ סגורה על מחויבותו ומסירותו, ומאחלת לו בהצלחה בעתיד", נכתב בהודעת המועדון.