במכבי חיפה ביקרו את חבשי: "חוסר אחריות"

שחר שוחח עם השחקנים אחרי שטרסבורג: "מאמין שנעשה את זה"

תחושת פספוס. זו ההרגשה הרווחת במכבי חיפה לאחר ההפסד אמש (חמישי), 3:1 לשטרסבורג הצרפתית. במועדון טוענים שאלמלא הכרטיס האדום לעאיד חבשי, הירוקים היו חוזרים לישראל עם תוצאה טובה, ופתח לא קטן להעפיל לשלב הבא, בוודאי לאור הסגל החסר של היריבה. חיפה, שפתחה טוב את המשחק, ראתה את ניקיטה רוקביצה מחמיץ ממצב נוח ואת דולב חזיזה בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה פוגש את המשקוף.


אך למרות הטענות לחוסר צדק, במועדון כעסו על הטעות של חבשי, סמוך לשריקה למחצית. חבשי לא היה היחיד שטעה: גם עופרי ארד שגה במהלך שהוביל לשער השני, אבל לאחר מכן היכולת שלו השתפרה, ורמי גרשון היה הטוב בשחקני ההגנה. "זה היה חוסר אחריות מצידו של חבשי, וחבל" אמרו שחקנים בסיום וטענו בנוסף: "מרקו היה חייב להכניס בלם שלישי בחצי השני, או עוד קשר שיסייע במקום אחד החלוצים, במקום זה ספגנו ורק אז סאן מנחם נכנס במקום ירדן שועה".


אחרי המשחק, יעקב שחר נפגש עם שחקני מכבי חיפה והחמיא להם: "שיחקתם כמו גברים גם ב-11 וגם ב-10 שחקנים. נלחמתם, הראתם אופי, תרימו את הראש. אני מאמין שבשבוע הבא, יחד עם הקהל שלנו בבית, אנחנו יכולים לעשות את זה".


בלבול הפתיע בפתיחת המשחק, עם הצבתו של רוקביצה במקומו של מוחמד עוואד, שתורגל במהלך כל הימים האחרונים בהרכב. החלוץ שכבש ובישל במפגשים הקודמים, ונמצא בכושר הכי טוב בחיפה מבחינת השחקנים הקדמיים, נראה מדוכדך מהמצב. גם אקווים אוטין הופתע, כשלא נכלל בסגל ובלבול העדיף שוב את רז מאיר עם רגל ימין בעמדת המגן השמאלי. שחקנים נוספים שלא התלבשו היו גיל יצחק, יהב גורפינקל שביקש לעבור להפועל חדרה ושי בן דוד.

"זו תהיה סנסציה אם נעבור", הודו בגילוי לב גורמים במועדון. "הסיכוי שלנו להעפיל נמוך, אבל כל עוד יש סיכוי נילחם". בניגוד למגמה במשחק החוץ, מרקו בלבול צפוי לפתוח עם הרכב התקפי בסמי עופר, ודולב חזיזה ישוב להרכב. השחקנים הודו לכ-500 אוהדים שהגיעו ועודדו לאורך כל המשחק. חלק מהאוהדים נשארו באצטדיון דקות ארוכות אחרי השריקה לסיום וניידות משטרה רבות ליוו אותם החוצה. במהלך המשחק הדליקו האוהדים אבוקות ביציעי האצטדיון, דבר שנרשם בדו"ח השיפוט של קווין בלום בסיום המשחק.