מכבי ת"א עלתה לפלייאוף הליגה האירופית

צפו: עצמי של קורבוס סידר 0:1 על פאניוניוס (0:2 בסיכום)

עמדו במשימה. מכבי תל אביב עלתה הלילה (חמישי) לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית לאחר 0:1 מול פאניוניוס ביוון ו-0:2 בסיכום שני המשחקים. שער עצמי של פאנאגיוטיס קורבוס (79) סידר לצהובים את ניצחון החוץ והבטיח את המקום בשלב הבא.


הצהובים הגיעו עם יתרון שביר ושיחקו בהתאם. הקבוצה של ג'ורדי קרויף לא לקחה סיכונים מיותרים וניסתה להאט את קצב המשחק בחצי הראשון. האורחת סמכה בעיקר על הברקות של עומר אצילי, שהיה המצטיין במגרש.


קיארטנסון, שכבש את השער היחיד בנתניה, יכול היה לגמור את הסיפור פעמיים אבל החמיץ. מנגד, פאניוניוס עלתה עם צמד השחקנים האיראנים וכמעט הצליחה להביך את הצהובים, אבל פרדראג ראיקוביץ' עמד איתן בשער.


לקראת הסיום, הגיע השער העצמי של קורבוס לאחר כדור קרן חד של אצילי. בשלב זה, היוונים היו זקוקים לשלושה שערים, אך אפילו לא השכילו לכבוש שער ניחומים.


הצהובים אמנם לא מרשימים במיוחד, אבל עם 7 ניצחונות מ-7 משחקים אין ספק שהם בדרך הנכונה. יש לציין את ההגנה של קרויף, שספגה שער בודד בכל משחקיה העונה. לעומת זאת, החלק ההתקפי פעיל בעיקר במחצית השנייה, כאשר כבש 11 מתוך 12 השערים באירופה ב-45 הדקות אחרי השריקה למחצית. 


בעקבות ההדחה של ספרטה פראג וטל בן חיים, מכבי תהיה מדורגת בהגרלה שתיערך ביום שישי. הצהובים ינסו להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית בפעם השנייה ברציפות.