אצילי עשוי לפתוח בהרכב מכבי מול נתניה

משחק ראשון לקשר מאז נובמבר? בלקמן ישחק עם חבישה בשוק

לאחר ההפסד להפועל חיפה וההחלטה להיפרד מג'ורדי קרויף בסיום העונה, במכבי תל אביב יקוו לחזור הערב (שלישי) למסלול הניצחונות ולחכות לתוצאה ביו הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים מחר, שבכל מקרה תשפר את מצבה של הקבוצה במאבק האליפות במידה והיא תעשה את העבודה שלה.


הצהובים ייהנו מסגל כמעט מלא הערב, למעט שרן ייני, שימשיך לנוח כדי להיות כשיר למשחק מול הפועל ב"ש בשבוע הבא, טל בן חיים החולה ודניאל ליפשיץ שעדיין מתאושש מניתוח בכתפו. בכל מקרה, קרויף צפוי לעלות עם שלישיית הבלמים הקבועה שלו בחודשיים האחרונים: ז'אן סילבן באבין, איתן טיבי ויובל שפונגין, שחוגג היום את יום הולדתו ה-31. אלי דסה ודור מיכה צפויים להמשיך כמגנים.  


לראשונה מאז נובמבר, צפוי להיכלל בסגל גם עומר אצילי. הקשר, שנפצע כשהוביל את טבלת המבקיעים והמבשלים של הקבוצה, התאמן בצורה מלאה בחודש האחרון ואף בישל וכבש במשחק האימון מול מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. קרויף כהרגלו לא תרגל הרכב למשחק, אך לא מן הנמנע כי אצילי אף יפתח בהרכב הערב. אם הקשר יפתח זה יהיה על חשבונו של אבי ריקן, לצידם של דור פרץ ואייל גולסה.


ניק בלקמן סובל מכאבים בשוק ואף טס במהלך הפגרה לקבל טיפולים בברצלונה. למרות זאת הוא כשיר למשחק וצפוי לפתוח בהרכב, כשיעלה עם חבישה באזור.