לוקרן מסרבת להשאיל את עומר גולן למכבי פתח תקווה

קבוצתו הבלגית של החלוץ ששמו הוזכר גם כמועמד למכבי חיפה, דורשת על כרטיסו 700 אלף יורו ואינה מוכנה להתגמש. יו"ר פ"ת: "זה לא מובן לי, אבל אין לנו מה לעשות בנידון"

עומר גולן
עומר גולן | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מסתמן: עומר גולן יישאר בלוקרן. היום התקיימה שיחה נוספת בין יו"ר מכבי פ"ת שינו זוארץ לבין ראשי הקבוצה הבלגית, שעדיין מסרבים להשאיל את החלוץ לעונה הקרובה לפ"ת. לוקרן דורשת 700 אלף יורו על כרטיס השחקן של גולן ולא מוכנים כרגע להוריד במחיר.

המשמעות היא שגולן יחזור ללוקרן, שם לא זכה למספר דקות משמעותי בעונה החולפת, והקבוצה תיאלץ לשלם לו את כל משכורותו לעונה הבאה - חצי מיליון יורו. בנוסף, לוקרן מחויבת במסגרת החוזה לשלם מדי שנה 65 אלף יורו גם למכבי פ"ת.

 

"כמו שזה נראה, עומר חוזר לשחק בבלגיה", אמר היום זוארץ לאתר ערוץ הספורט, ""מוזר לי שהם משלמים לו כל כך הרבה כסף ומשאירים אותו ביציע, אבל לנו אין מה לעשות בנוגע לזה". בראיון אתמול לרדיו ת"א הדגיש היו"ר: "בישראל הוא יכול לשחק רק במכבי פ"ת, ואם בקבוצה אחרת אז צריך להיות סכום פיצוי שיועבר אלינו".

בשלב זה מסרבת לוקרן גם לקבל את ההצעה שהעביר לה בזמנו נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, שהתעניין ברכישת מחצית מכרטיס השחקן של החלוץ.

 

גולן קיווה לחזור לארץ במטרה לצבור דקות, בידיעה שעוד עונה על הספסל עלולה לגזול ממנו את מקומו בנבחרת. כפי שזה נראה כרגע, דקות המשחק הולכות ומתרחקות ממנו.