לא כוחות

במ.ס אשדוד מרוצים לאחר הניצחון 1:5 במשחק אימון על הפועל ר"ג, ודוד רביבו מצהיר: "בהמשך נציג כדורגל עוד יותר טוב". מאמן ר"ג, יובל נעים: "חסרים לנו שחקנים בקו האחורי"

מ.ס אשדוד הביסה הערב (שלישי) את הפועל רמת גן 1:5 במשחק אימון. אמנם מדובר רק ביריבה מהליגה הלאומית, אבל במועדון בהחלט יכולים להיות מרוצים, בעיקר מהתפוקה המרשימה של החלק ההתקפי.

אשדוד עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, אחרי פנדל מוצלח של אמיר לביא, שהגיע בעקבות הכשלה על משה בן לולו בדקה הראשונה. בדקה ה-18 כבר היה 0:2 למארחים כשחלוץ הרכש מאחי נצרת, קרלוס סביליוס, כבש ממסירת רוחב של אדיר טובול. למחצית ירדו הקבוצות בתוצאה 0:3 לאשדוד אחרי שער יפה של לביא, שכבש מזווית קשה מצד ימין.

מזרחי העלה למחצית השנייה מספר שחקנים בכירים שפתחו על הספסל. זה לא עזר לקבוצתו בפתיחה כשדווקא ר"ג כבשה. קובי חסן עשה זאת עם כדור חופשי מ-25 מטרים בדקה ה-49. כעבור רבע שעה ליאור ראובן, מהשחקנים שנכנסו אחרי ההפסקה, בישל את ה-1:4 בכדור גבוה לעידן שדה, שנגח פנימה ממרכז הרחבה. 13 דקות לסיום רחמים צ'קול בעט כדור שנהדף בחזרה לרגליו והתגלגל פנימה.

הרכב מ.ס אשדוד: יסמין בוריץ' (השוער הבוסני הנבחן), עידן ציון, איתן טיבי, מתן אוחיון, אדיר טובול, מאור זוהר, יוסי אופיר, קרלוס סיביליוס, אמיר לביא, עידן שדה, משה בן לולו.

ר"ג: רפי כהן, אלי לוי, אבי סופר, שי חדד, אלירן אלמלח, מושיקו אבוטבול, שי רביבו, קובי שריקי, קובי חסן, מור גולן, דוריס דאטורו.

עידן שריקי: "יש לנו את המאמן הכי טוב בארץ"

קשר הקבוצה דוד רביבו אמר לאחר המשחק לאתר ספורט 5: "אני חושב שתהיה לנו קבוצה טובה. כמו תמיד באשדוד מסתמכים גם על צעירים וגם על וותיקים. אני בטוח שנתחזק בזרים בעמדות החסרות כבר במהלך מחנה האימונים", המשיך רביבו, והתכוון כנראה גם לעמדת השוער, שכן הקבוצה נמצאת במו"מ מתקדם עם שוער סולנה דניאל אורלונד, שיגיע למחנה האימונים אליו תמריא הקבוצה בשישי לפנות בוקר. השוער הנבחן, הבוסני יסמין בוריץ', שוחרר למרות שהרשים.

"אני בטוח שכולם למדו את הלקח מהעונה שעברה ויעשו הכל כדי לא לשחזר את העונה הזו", המשיך רביבו. "אני מאמין שאחרי תקופה יותר ארוכה של אימונים אנחנו גם נציג כדורגל יותר טוב". רביבו הוא לא היחיד שעוד חווה את סיוטי העונה שעברה. "אני בכלל לא רוצה לחשוב על העונה שעברה", אמר חברו להתקפה עידן שריקי. "כולנו רוצים לשכוח אותה. יש לנו עכשיו את המאמן הכי טוב בארץ ואני בטוח שעם חיזוק אנחנו נהיה קבוצה מצוינת. באופן אישי בשנתיים האחרונות כבשתי לא מעט שערים ואני מקווה שהעונה אני אמשיך להשתפר. אני מאמין שתראו דברים טובים ממני העונה".

יובל נעים, מאמן ר"ג, אמנם מוצא סיבות מקלות אבל לא בורח מהמציאות: "אני לא רוצה לתרץ, אבל עדיין חסרים לנו שחקנים בקו האחורי. אבל גם ככה אין ספק שנראינו רע מאוד ואם אנחנו חושבים להיות אחת מהחמש שעולות ליגה, ובכן ככה זה לא יקרה.

"אי אפשר לקבל שער בדקה הראשונה", התייחס נעים למהלך המשחק. "אנחנו נמשיך להתאמן ולעבוד קשה ואני מקווה שנראה יותר טוב. אשדוד קבוצה מצוינת, לדעתי עם עוד חיזוק הם גם יראו הרבה יותר טוב ואין ספק שהם היו עדיפים עלינו לפני המשחק ובטח ובטח שבמהלכו".