זאב לזאב זאב

בלם הפועל פ"ת זאב חיימוביץ', עורר את כעסו של המנהל המקצועי זאב זלצר, לאחר שטען כי הוא חולה וסרב להתאמן. בתגובה החליטו במועדון להשאירו בארץ. סוכנו: "זו הפרת חוזה"

זאב חיימוביץ' לא ייצא היום (שלישי) עם הפועל פ"ת למחנה האימון בבולגריה. בפ"ת כועסים על הבלם. המנהל המקצועי זאב זלצר אמר היום לאתר ספורט 5: "בהתחלה חיימוביץ הודיע לאלי מחפוד שהוא לא רוצה לשחק היום. לאחר מכן אלי הודיע לו שהוא מחויב, אז הוא הודיע לו שהוא חולה וסובל משלשולים והקאות. אם הוא חולה שיישאר בארץ ויקבל טיפול אצל הרופא".

"ברור שאני מאוכזב מההתנהגות שלו", הוסיף זלצר, "עליי הוא עשה את הרושם שהוא רוצה לשחק בפ"ת. היום הוא הבהיר שהוא רוצה לשחק במכבי ת"א. זו לא צורה להתנהג".

השחקן עצמו מחזיק באישור מהרופא שהוא חולה וסוכנו רונן קצב אמר: "זאביק חולה ויש לו אישור. העובדה שהוא מביע את רצונו לשחק במועדון מסוים, לא אומרת שהוא לא מכבד את פ"ת. כל עוד יש לו חוזה איתם הוא יתאמן איתם, העובדה שהם החליטו לא להוציא אותו למחנה האימונים זו הפרת חוזה מבחינתנו".

המגן אורי אוזן, שפתח היום במשחק האימון מול מכבי ת"א והציג יכולת טובה, חתם הערב רשמית בקבוצה לשנתיים וירוויח 120 אלף דולר לעונה. בקבוצה מקווים ששני הגנאים שכבר חתמו בקבוצה, ג'ון בויה ועמנואל בניאני, ינחתו בארץ ביומיים הקרובים ואולי אפילו יצטרפו לקבוצה במחנה בבולגריה.