לא פרעו את הצ'ק

הצהובים לא מספקים את התמורה: מכבי ת"א הפסידה 2:1 במשחק אימון למ.ס אשדוד, משערים של צ'קול ובן לולו. שחקן נבחרת עירק הוצע למכבי חיפה, שניצחה את בני יהודה 0:2

מכבי ת"א קיימה היום (חמישי) את משחק האימון הראשון שלה מול מ.ס אשדוד, אך נכנעה 2:1 לקבוצתו של יוסי מזרחי. הסגל החדש של רן בן שמעון לא הרשים במיוחד, כולל מאור בוזגלו שפתח וגיז'רמו ישראלביץ', שנכנס במחצית השניה.מכבי חיפה, לעומת זאת, נראתה טוב יותר וגברה על בני יהודה 0:2 משערים של ליאור רפאלוב ויניב קטן.

מ.ס אשדוד - מכבי ת"א 1:2

דווקא הקבוצה מעיר הנמל, שלא עשתה שינויים רבים עד כה, נראתה לא רע בכלל והציגה את השוער יסמין בוריץ', שבהחלט הרשים. רחמים צ'קול ניצל מסירה יפה מאוד של דוד רביבו כדי לגלגל פנימה את הראשון בדקה ה-26, תשע דקות לאחר מכן משה בן לולו כבש את השני אחרי טעות קשה של בלם הרכש הצהוב איגור טומאסיץ'.

במחצית השניה קרלן אברמוב דחק מקרוב שער מצמק אחרי בעיטה חופשית של ג'ונתן אסוס בדקה ה-59. מכבי ניסתה להשיג שוויון עד לשריקה האחרונה, אבל ללא הצלחה יתרה.

"זה משחק אימון ראשון וצריך לעבוד על עוד הרבה דברים", אמר רן בן שמעון בסיום, "אנחנו ממשיכים הלאה. אני אוהב לנצח אבל זה לא עניין של סלחנות או לא סלחנות, יש מטרות למשחקי אימון שידבר על מכבי שיהיה שידור ויבוא קהל, המטרה הראשונה של מכבי זה ב-30 לאוגוסט ועד אז זה רק דרך, המטרה היא לנצח שם".

"הקבוצה הזו תהיה בצמרת, יש קבוצה טובה מאוד ושחקנים טובים מאוד, אני מאמין שניהיה קבוצת צמרת. נעבור מחנה אימונים עוד ונעבוד קשה ואז נדבר על מטרות יותר רציניות, בכל מקרה הציפיות ממכבי הין תמיד להיות בצמרת".

על מאור בוזגלו אמר המאמן: "אני לא רוצה להתייחס ספציפית לשחקנים אחרי כל משחק, מאור שחקן יוצא מן הכלל עם אישיות חזקה מאוד מכבי עשתה מאמצים רבים כדי להביא את מאור ואני אעשה הכל כדי לעזור לו".

גיז'רמו ישראלביץ' הוסיף: "התוצאה לא חשובה עכשיו, אני חושב שהיה משחק טוב. אני יכול לשחק מתי שרוצים אותי, אבל אני עדיין חדש. דרך משחקים כאלו נגיע מוכנים לליגה בסופו של דבר. כולם יודעים שהבאנו שחקנים טובים ותהיה מלחמה על ההרכב, נצטרך להתאמן כמו שצריך".

מנגד, יוסי מזרחי הקפיד לא לצאת מכליו: "בסה"כ משחק אימון ראשון, אנחנו רק אחרי שבוע של אימונים ביחד. יש שחקנים שעדיין לא שיחקו ורק אחרי שכולם ישחקו נוכל לדבר. אני לא רוצה לדבר על הנבחנים ספציפית, אבל יש כאלו שהרשימו יותר ויש שפחות, אנחנו נחליט בימים הקרובים".

מכבי חיפה - בני יהודה: 0:2

טבילת האש הראשונה של אלישע לוי על הקווים של מכבי חיפה עברה הערב (חמישי) בהצלחה, עם ניצחון 0:2 על בני יהודה בכפר גלים. השער הראשון הגיע בדקה ה-19, כשליאור רפאלוב, אחד שיהיה תחת זכוכית מגדלת העונה, הקפיץ מ-25 מטרים מעל שוער בני יהודה, דלה איינגובה. הירוקים שלטו במגרש ללא עוררין, ובדקה ה-37 הגיע השני. יניב קטן שלח כדור חופשי לחיבורים, איינגובה לא יכול היה להושיע, 0:2 לחיפה.

"יש לנו בסיס טוב", אמר אלישע לוי בסיום, "הולכת להיות קבוצה טובה. אנוג אנו ימשיך להיבחן, הוא משחק מאוד מאוד פיזי. קולמה וקרופניק השתלבו מהר מאוד, מדובר בשחקנים ותיקים בליגה. אין שום סיבה שגולסה וגאדיר לא ישחקו, אפילו שהם צעירים. נוסיף עוד 3-4 שחקנים עד פתיחת העונה".

"הקבוצה נראית טוב", המשיך יניב קטן, "יש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם, התחלנו משהו חדש וכל השחקנים רוצים להוכיח את עצמם. אנחנו לא חושבים על בית"ר או מכבי ת"א, מה שחשוב שהקבוצה תבנה את עצמה כמו שצריך. אנחנו לא מבטיחים שננצח כל משחק, אבל נעלה לתת את הכל".

משה דמאיו, נציג הצד המפסיד, הסתפק בתגובה קצרה בסיום וקבע: "תהיה לנו קבוצה טובה וחזקה שלא תסתבך שוב במאבקי התחתית".

עוד במכבי חיפה, קשר נבחרת עירק, נאשאט אקרם, הוצע היום לקבוצה. השחקן בן ה-23 שיחק בשנים האחרונות באל עין מערב הסעודית, ולפי סוכנו אף היה מועמד להגיע בעבר לסנדרלנד מהפרמיירליג. הירוקים עדיין לא הגיבו לגבי השחקן.