סהר סיכם בפורטסמות'

לאחר שמאס בסחבת מול ניימיכן ההולנדית, סיכם בן סהר את תנאיו אצל מחזיקת הגביע האנגלי. החלוץ אמור לחתום על החוזה בתחילת השבוע הבא

בן סהר סגר היום (שישי) את תנאיו בפורטסמות וצפוי לחתום בקבוצה האנגלית בתחילת השבוע הבא. החלוץ הישראלי התלבט בין ניימיכן לבין פומפי, אך לאחר שההולנדים התקשו לסדר בעיית מיסוי מסויימת מול צ'לסי, השחקן לא אהב את הסחבת בעניינו, וביטל את הטיסה המתוכננת לקראת תחילת האימונים של הקבוצה, שרק היום שלחה לו את טיוטת החוזה.

פומפי, מחזיקת הגביע האנגלי שתשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א, הציעה לו חוזה גבוה פי כמה מזה שיקבל בהולנד, אבל אחת הדאגות של הישראלי הייתה שהוא ייאלץ להילחם שם על מקומו בסגל מול שלושה חלוצים נוספים. הדאגה נשמעת מוצדקת מכיוון ששמות אחדים שמפארים את החוד של פומפי הם ג'רמיין דפו ודייויד נוג'נט שנמנים על סגל הנבחרת הבוגרת, ונוואנקוו קאנו וג'ון אוטקה הניגרים.

סהר, שיחגוג באוגוסט את יום הולדתו ה-19, הושאל בעונה האחרונה לשתי קבוצות מתחתית ליגת המשנה באנגליה. בתחילה הוא ניסה את מזלו בק.פ.ר, אך לא הרבה לשחק ואחרי 9 הופעות ללא שערים חזר לצ'לסי. בהמשך הושאל לקדנציה בשפילד וונסדיי, שהייתה מוצלחת יותר עם 12 הופעות ו-3 שערים.