"ארקדי פגע בי"

גאידמק השתלח ביוסי מזרחי, ועו"ד מור כהן דורש בשמו של המאמן התנצלות פומבית ופיצוי כספי: "מכתב ההתראה הוא ניסיון לסגור דברים מחוץ לביהמ"ש"

עורך דינו של יוסי מזרחי, מור כהן, שלח היום (שני) מכתב התראה לארקדי גאידמק בעקבות דברים שאמר לתקשורת, וביניהם: "מזרחי אפס", "מנוול" ו"איש רע". כהן דורש מהמיליארדר התנצלות פומבית בפני מרשו, וזאת בנוסף לפיצוי כספי.

לאתר ספורט 5 אמר עו"ד כהן: "מכתב ההתראה הוא נסיון לסגור את הדברים מחוץ לבית המשפט. בכל מקרה מדובר בפיצוי כספי, כשהתנצלות פומבית אולי תקטין את הנזק אבל עדיין לא תספיק".

"נאמרו אמירות מספיק קשות שאין להן מקום", הוסיף כהן, "לבקר מקצועית תמיד אפשר אבל אי אפשר לעבור לסדר היום על אמירות כמו 'מנוול' ו'אפס'. נמתין לתגובה שלהם". בצד של מזרחי ימתינו בין שבוע ל-10 ימים לתגובת גאידמק, ולאחר מכן יחליטו כיצד לפעול.

מאמן אשדוד התארח במועדון ספורט והתייחס לנושא: "מי שמכבד אותי אני מכבד אותי. צריך לדעת לשמוע דברים לא נעימים בחיים. מה שארקדי אמר פגע בי. כל בן אדם שעובד קשה מצפה לקצת הערכה. עבדתי בתנאים קשים ביותר, לא היה קל לקחת אליפות עם בית"ר ירושלים, הכל היה מובן מאליו. בית"ר מנוהלת היום בצורה מצויינת, יש שם את כל התנאים האופטימלים להצליח".