בכר מתלבט בין שהר לקבהא נגד קייראט

סבג יירד לספסל ב"ש מול הקזחים: "זו אופרה אחרת לגמרי"

אחרי שהצליחה לעבור את לאצ'י האלבנית והעפילה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, בהפועל באר שבע מקווים לתוצאה טובה הערב (חמישי), בטרנר מול קייראט מקזחסטן. ברק בכר הראה לשחקנים קטעים ממשחקה האחרון של היריבה בליגה, בו ניצחה בקרב צמרת 3:5 את טובול והתקרבה למקום הראשון בטבלה. העובדה שקייראט כבר בעיצומה של הליגה מעניקה יתרון מסוים לאורחת, אבל במגרשה הביתי, ב"ש תצטרך להיות יותר דומיננטית.


בכר עדיין מתלבט באשר להרכב, אבל עושה רושם שכמו במשחק הבית מול לאצ'י, גם הפעם הוא יעדיף לפתוח עם שלושה בלמים כשהכדור אצל האדומים, ורביעיית הגנה כאשר קייראט תתקוף. ע"פ האימונים האחרונים, עושה רושם שדוד קלטינס יפתח במקומו של נאור סבג בקישור.

שחקנים רבים שלא פתחו בניצחון על מכבי חיפה, או כאלו שכלל לא היו בסגל יחזרו להרכב הפותח, ביניהם ארנסטס שטקוס, רמזי ספורי, עדן שמיר ונייג'ל הסלביינק. ההתלבטות האחרונה, כך עושה הרושם, היא בין בן שהר, שיחזק את החוד לצידו של הסלביינק, לבין מרואן קבהא שיעבה את חוליית הקישור.

"זו אופרה אחרת", אמרו בצוות המקצועי לשחקנים לקראת המשחק מחר, "קייראט קבוצה הרבה יותר טובה מלאצ'י. הם מהירים יותר, מסוכנים יותר במתפרצות ובמצבים נייחים, ומבחינת כושר הם באמצע העונה". נכון להבוקר, אצטדיון טרנר לא יהיה מלא ועדיין יהיו כרטיסים זמינים בקופות. בקבוצה מצפים לכ-10,000 אוהדים שיגיעו על מנת לדחוף את הקבוצה קדימה.

עצם ההעפלה לשלב הנוכחי הכניסה לבעלים, אלונה ברקת, סכום של קרוב לחצי מיליון יורו, ואם ב"ש תעפיל לשלב הבא יתווספו לה 280 אלף יורו נוספים. לגומלין תצא הקבוצה שוב בטיסה רגילה ולא במטוס חכור, כשהמשמעות היא שלא כל שחקני הסגל צפויים לצאת. אף עיתונאי קזחי לא הגיע עם הקבוצה לישראל, אלא רק אנשי המדיה של המועדון עצמו.


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג; דוד קלטינס, עדן שמיר, רמזי ספורי; ג'ימי מארין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר (מרואן קבהא).