גורדנה: "אם נפגע בזרים, תהיה קבוצה טובה"

צפו: אשדוד פתחה עונה. אוואט: "מוקדם להגדיר מטרות"

אחרי שהצליחה לשרוד בפוטו פיניש בליגה הבכירה, מ.ס. אשדוד פתחה היום (שני) את עונת 2019/2020 במסיבת עיתונאים חגיגית. הקבוצה המאוחדת חוגגת 20 שנה להיווסדה, וכדי לענות על כל השאלות התייצבו המאמן החדש, רוני אוואט, הקפטן טום בן-זקן ושחקן הקבוצה רועי גורדנה.

"כולנו מקווים שהעונה הבאה תהיה טובה יותר", אמר אוואט בראשית דבריו. "נוכל להגדיר מטרות רק כשהפאזל יהיה מלא, כרגע אנחנו רק באימון הראשון ועוד מוקדם בשלב זה להגדיר מטרות". באשר לשיתוף הפעולה עם משה אוחיון, אמר המאמן: "אני ומשה זה אחד. הוא היה חניך שלי לפני יותר מ-15 שנה, אימנתי אותו בילדים, החזרתי אותו כשהיינו בלאומית. העבודה בינינו פורה ואני בטוח שנצליח לעבוד כמו שצריך".

טום בן-זקן, הקפטן, עדכן במצב הפציעה שלו: "נותרו לי עוד כמה חודשים כדי להתאושש באופן מלא. עברתי כברת דרך, וכעת אני בשלב השני של השיקום. היה לא פשוט לראות את הקבוצה לא מנצחת מרחוק, אבל לשמחתי כשחזרתי לארץ התוצאות השתפרו והצלחנו להישאר בליגה". לגבי העונה הבאה, גם בן-זקן שמר על אופטימיות: "אנחנו צריכים לפתוח את העונה טוב יותר. אין סיבה שלא נרוץ טוב יותר משנה שעברה".

רועי גורדנה, מצידו, התייחס לשאלת הישארותו: "דיברתי עם ג'קי מיד כשנגמרה העונה, והיה ברור לי שמצאתי בית חם. אני שמח להמשיך כאן. אני לא יודע לגבי העתיד, כי הכדורגל מאוד נזיל, אבל המטרה היא להיות חלק מהצוות ומהמועדון לאורך זמן". לגבי העונה שעברה, הוא אמר: "עכשיו הזמן להניח את השנתיים האחרונות בצד, הן לא עשו לנו טוב כמועדון. צריך לפתוח דף חדש וללכת בדרך אחרת, לבנות מועדון. לא רק לגנוב שנה אחת של פלייאוף עליון ולחשוב שעשינו את שלנו, אלא לבנות קבוצה לאורך זמן שתרוץ למעלה. לדעתי, אם אשדוד תפגע בשניים-שלושה זרים, תהיה כאן קבוצה מצוינת".

בנוסף, בימים הקרובים תשיק הקבוצה את המנויים החדשים לאוהדיה. לרגל חגיגות 20 שנים למועדון, המחיר נקבע על 320 ש"ח לאב ובנו. ו-220 כמחיר אחיד למנוי בודד. בנוסף, המנוי יכלול הטבות במגוון בתי עסק בעיר בשווי 20 אחוז הנחה, כמו גם ערכות לאוהד. מדובר במנוי הזול בהיסטוריה של הליגה.