חטאב: מקומי במגרש, יש לי מה לתרום לחברה

בלם אשדוד: התאונה הייתה בלתי נמנעת ויכלה לקרות לכל אחד

10 ימים לפני שייכנס לכלא, בלם מ.ס. אשדוד, עובדייה חטאב, הסביר את גירסתו לתאונה שבה היה מעורב. "הגיע הזמן שאני אשתף את כולם", כתב השחקן, "אסביר את עצמי ואת כל השינוי החיובי שעברתי בחיים. כפי שנקבע בכל התהליך המשפטי, התאונה הייתה בלתי נמנעת, במקום חשוך והייתה יכולה לקרות לכל נהג אחר במקומי.


"אני עזבתי את המקום אחרי שווידאתי במיליון אחוז שיש שם אנשים. רק אחרי זה הלכתי למשטרה מרצוני, הודעתי והסברתי להם על כל מה שהיה ולקחתי אחריות מלאה על הכל. לא סתם בית המשפט המחוזי נתן לי לעשות עבודת שירות שתאפשר לי להמשיך הלאה את החיים שלי".


חטאב המשיך: "עשו את זה כי הייתי במעקב קבוע עם הקצין מבחן לאורך כל התקופה ובסוף הוא המליץ ונתן חוות דעת חיוביות מאוד, הייתי בקבוצת טיפול במשך 18 חודשים, התחלתי ללמוד והוצאתי תעודת מדריך ותעודת מאמן, והתחלתי לעבוד עם מאמן מנטלי באופן צמוד וקבוע פעמיים בשבוע".

חטאב סיפר על הדרך בחזרה למגרש: "בתקופה הזאת הפסקתי לשחק כדורגל ונשארתי בבית במשך שנה וחצי. למדתי, התאמנתי ועבדתי מנטלית בשביל לחזור לכדורגל, למרות שחוץ ממני הרבה לא האמינו. הגעתי לקטמון בירושלים ושם התחיל המסע שלי בחזרה לכדורגל. גרתי בירושלים, הייתי שותף להרבה פעילויות חברתיות בקרב בני נוער יהודים וערבים, אימנתי ילדים בביה"ס של המועדון והיום, אחרי 5 שנים של עבודה יומיומים, הגעתי לאן שכיוונתי - לליגת העל בתור התחלה ואני רוצה להמשיך הלאה".


חטאב סיכם: "יש לי הרבה מה לתרום ולתת לחברה הישראלית אחרי מה שלמדתי בחיים. אני תמיד הייתי ואהיה איש של עבודה קשה וההוכחה לכך היא העונה במסגרת מ.ס. אשדוד. מקומי במגרשים כשחקן פעיל".


כזכור, לפני למעלה מארבע וחצי שנים, חטאב היה מעורב בתאונת "פגע וברח" בה נדרס אדם למוות בכביש מהיר. מאז, הוכח בבית המשפט המחוזי בנצרת כי לא ניתן היה למנוע את התאונה וכי לא היה ביכולתו של חטאב לסייע לאותו אדם, לאחר שנדרס על ידי רכבים חולפים שנסעו אחריו.