"הפועל חיפה זו לא בית"ר. היא תבוא להלחם"

מאמן פ"ת, לוזון, עקץ: "סילבס לא ירצה להתבזות מול אשדוד"

מכבי פתח תקווה עדיין תלויה בעצמה. הקבוצה של גיא לוזון הביסה הערב (שבת) 0:3 את הפועל חיפה בסמי עופר וזקוקה לעוד ניצחון אחד במחזור הסיום מול הפועל ת"א כדי להבטיח את ההשארות. עידן אהדנני, ארמנדו קופר ותאי בריבו הבקיעו עבור המלאבסים.


גיא לוזון, המאמן המנצח, סיפר בסיום: "כמאמן אתה מכוון שהקבוצה שלך תכבוש ולהוביל. עשינו את זה כמו שצריך. אמרתי לפני המשחק לשחקנים, שאנחנו תלויים בעצמנו. אני שמח שעשינו את העבודה ויש לנו עוד עבודה במחזור האחרון. ההרכב שפתח בשבוע שעבר שיחק לא טוב, ואין מנוס מלבצע שינויים".


"יש לנו עוד משחק אחד. ניתן הכל כדי להשאר בליגה. זה תלוי בנו, אבל הפועל חיפה זה לא בית"ר ירושלים. היא תבוא בשיא הרצינות כדי להילחם. סילבס יעשה הכל כדי לא להתבזות. היום אנחנו היינו ממש טובים וניצלנו את הליקויים שלהם עד תום".

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, אמר: "אני מאוד מאוכזב. פתיחת המשחק גרמה לנו לרדוף אחרי קבוצה שנלחמה. אסור היה לתת למשחק לברוח והמשחק ברח לנו. לא מצאנו פתרון. יש לנו עוד משחק אחד לנסות ולתקן את הרושם כיחידים וכמועדון. לא רצינו לאכזב את הקהל ולא משנה מול מי. לא כיף להפסיד 3:0 ובטח לא בבית. קיבלנו סטירה".


הבעלים יואב כץ: "היינו גרועים מאוד ובכלל לא היינו פיזיים, ויתרנו על רוב קרבות המגע. אני מקווה שהפצועים והמוצהבים יחזרו במחזור האחרון, ונשחק משחק יותר טוב בשבוע הבא. אם הם ימשיכו להראות ככה, כדאי להם לחפש קריירה אחרת (צחק). היו כאלה שהשתדלו ורצו, אבל הם היו על מיוט. הרוב לצערי לא היו מספיק טובים".


על הכוונה למכור את הקבוצה, אמר כץ: "זה לא רצון למכור את הקבוצה כמו שאני יודע בן כמה אני, והעובדה שאני חי בארה"ב. בתוך חמש שנים אני אצטרך להעביר את זה למישהו אחראי ואחד שמסוגל פיננסית לעמוד בזה. זה לא קל".