סתיו פיניש: "לא מתעניין במטרות של בית"ר"

בני יהודה מתכוננת לטדי: "כל משחק בפלייאוף הוא גדול"

לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה ביום רביעי, בבני יהודה מקווים להמשיך ביכולת הטובה גם מול בית"ר י-ם בטדי. "אין לנו כל כך הרבה זמן להתאושש מהמשחק נגד הפועל חיפה. ננוח כמו שצריך והצוות המקצועי יכין אותנו למשימה. נבוא רעבים מתמיד", הבטיח סתיו פיניש.


"אני דווקא אוהב את הלו"ז הצפוף הזה, זה כיף שיש משחקים כאלה", המשיך הקשר הצעיר. "אלו משחקים טובים, כל משחק הוא משחק גדול, ואחרי הנצחון נגד הפועל חיפה, אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות חדשות, יותר טובות אפילו מהמשחק האחרון. בעזרת השם נעשה תוצאה טובה גם בטדי".


"אני לא מסתכל על בית"ר והמטרות שלה", הוסיף פיניש. "יש לנו עוד הרבה משחקים לנו ואני לא חושב שבאמת צריך להסתכל על זה בצורה כזו. בית"ר קבוצה מסוכנת, גם אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד מדובר בקבוצה מעולה. אני מעדיף שנסתכל על עצמנו ושנעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".


"קודם כל נצטרך להיות מרוכזים 90 דקות", הוא שיתף בהכנות הטקטיות למשחק. "נגד קבוצות כאלה אם אנחנו נטעה אפילו לחצי שניה, נשלם על זה. צריכים להיות עם אמונה גדולה שאפשר לעשות את זה ואני חושב שאחרי הפועל חיפה, כולנו מאמינים שאפשר לקחת עוד נקודות בפלייאוף. צריך לבוא מוכנים ומרוכזים וזה הכי חשוב".