יוסי אבוקסיס הורחק משני משחקים בפועל

נענש על ההתפרצות בטרנר. גוטמן יחליף אותו מול הפועל חיפה

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, ספג היום (רביעי) עונש השעייה משני משחקים בפועל על שירק וקילל אוהדים של הפועל באר שבע ורדף אחרי צוות השופטים לאחר ההפסד של הזהובים 1:0 לאלופה במחזור הקודם.


"די בפניית הנאשם לשופטים בסיום על מנת להרשיעו בהתנהגות בלתי הולמת", נכתב בהחלטת בית הדין על אבוקסיס, שטען כי רק ניסה להזיז את השחקנים שלו מהשופט. "כנגד הנאשם תלוי ועומד עונש תנאי כספי + איסור להימצא בתחומי שדה המשחק. נוכח כך, תוך הפעלת עונש התנאי, נגזר על הנאשם איסור להימצא בתחומי שדה המשחק לשני משחקים בפועל, בנוסף 5,000 ש"ח קנס ואיסור להימצא בתחומי שדה המשחק לשני משחקים על תנאי לשנה".


מי שיחליף את אבוקסיס על הקווים יהיה עוזרו, אורי גוטמן, שינהל את המשחקים במקומו ויעשה זאת כבר הערב מול הפועל חיפה.


בינתיים, כאמור, בלי מאור קנדיל המוצהב וגם ללא אלמוג בוזגלו הפצוע, בני יהודה תארח ב-19:00 את הפועל חיפה בתקווה למצוא נקודות ראשונות בפלייאוף העליון. "כל הקבוצות הכי טובות בליגה נמצאות בפלייאוף העליון, אז בטוח שלא יהיה קל", מבין גם קפטן הכתומים איציק עזוז.


הקבוצה מגיעה אחרי שני הפסדים ברצף, כשהמקום הרביעי המוביל לאירופה נראה רחוק מאוד. "זה משחק שקודם כל אנחנו רוצים לנצח בו, לחזור למסלול הניצחונות וליהנות. אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמו לכל המשחקים האחרים ששיחקנו עד עכשיו העונה. ברור שזה לא רציני לדבר כרגע על המקום הרביעי, בוא נעבור את המשחק הקרוב ונראה לאן מתפתח הפלייאוף".


עזוז מבהיר כי "אנחנו לא מוותרים על אף משחק. יש רעב בקבוצה, אבל זה משהו מסורתי בבני יהודה, משהו שהוכחנו לאורך השנים – שגם שכביכול אין לנו באמת על מה לשחק, אנחנו מגיעים לכל משחק ונותנים את כל מה שיש לנו. אנחנו משחקים קודם כל בשביל עצמנו, בשביל הקהל שלנו, בשביל המועדון".


"הפועל חיפה הוכיחה השנה שהיא קבוצה מאוזנת, התקפית והגנתית, נקווה שהם יהיו עייפים מחצי גמר הגביע,  אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו - יש לנו את הדרך שלנו ואנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל לנצח", סיכם הקפטן, שיפתח בהרכב בעמדת המגן הימני במקומו של קנדיל. אגב, בגלל חסרונו של קנדיל הזהובים יוותרו על מערך שלושת הבלמים ויעבו את הקישור ברועי גורדנה שישחק לצד סתיו פיניש ויובל אשכנזי.


הרכב בני יהודה (משוער): אמיליוס זובאס; בן תורג'מן, דן מורי, עאיד חבשי, איציק עזוז; יובל אשכנזי, רועי גורדנה, סתיו פיניש; יונתן כהן (מתן חוזז), מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס.