אלמוג בוזגלו פצוע. בספק להפועל חיפה

קנדיל המוצהב ייעדר מסגל בני יהודה. אבוקסיס: אנחנו רעבים

בווידאו: תקציר ההפסד של בני יהודה לבאר שבע

לאחר ההפסד המאכזב להפועל באר שבע , בני יהודה חוזרת לליגה. הכתומים יארחו מחר (רביעי) את הפועל חיפה ויקוו לעייפות שלה בעקבות חצי גמר הגביע, כדי לרשום ניצחון ראשון בפלייאוף, ולעשות צעד שיקרב אותם במעט למקום הרביעי, שכרגע נראה רחוק מאוד, שיוביל לליגה האירופית בסיום העונה. הכתומים יצטרכו להסתדר ללא מאור קנדיל המוצהב. אלמוג בוזגלו פצוע ובספק גדול למשחק.


"גם בשני ההפסדים האחרונים נראינו כמו קבוצה, במיוחד מול מכבי נתניה", אמר יוסי אבוקסיס לקראת המשחק הקרוב. "אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים. בטבלה כביכול אין לנו על מה לשחק, אבל השחקנים רעבים, צעירים ורוצים להוכיח את עצמם. אנחנו לא מסתפקים בפלייאוף עליון ורוצים להציג יכולת טובה. המקום הרביעי? כרגע זו משימה קשה, בכדורגל צריך להסתכל על המשחק הקרוב. כרגע נצטרך ליהנות מהמשחקים ולהביא תוצאות".


"מה שמאפיין אותנו בזמן האחרון זה הרבה החמצות, אנחנו לא מצליחים להכניס גולים בטוחים ונצטרך לשפר את זה", טען מאמן בני יהודה. "אנחנו כל הזמן מנסים להשתפר. עצם זה שאנחנו מגיעים למצבים זה כבר טוב, אבל אנחנו צריכים גם לכבוש. זה הפך להיות מטורף בשלושת המשחקים האחרונים. מקווה שמחר נצליח גם לכבוש״.


על ההכנות לפלייאוף אמר אבוקסיס: "עצם זה שהגענו לפלייאוף וכל משחק הוא מול קבוצה שרצה לאליפות, זו ההכנה שלנו וזו המוכנות. כל משחק הוא מסוכן, אם היינו בפלייאוף התחתון ונלחמים על מקום שביעי או שמיני, אז היה יותר קשה. כרגע גם השחקנים הצעירים רוצים להוכיח את עצמם".

מאמן בני יהודה החמיא בנוסף להפועל חיפה: "דיברו הרבה על המזל של הקבוצה הזו, אבל זו גם יכולת. אנחנו צריכים לבוא לשחק כמו במשחק הקודם מולם. אם נגיע גם הפעם למצבים ונכבוש, יהיה משחק מעניין. זה אתגר גדול, אנחנו קבוצה טובה והוכחנו את זה עד כה. צריכים לחזור למסלול הניצחונות".


אבוקסיס נשאל על מועמדותו לנבחרת והכריז: "אני לא מאמן שעושה לעצמו קמפיינים. זה לא האופי שלי. אני מעדיף להתרכז בקבוצה שלי, יש אנשים שיצטרכו להחליט בנושא הזה, מה שיחליטו יהיה מקובל על כולם. אני כל כך נהנה פה, לא חושב שכתבות או קמפיינים נותנים יתרון למאמן כזה או אחר".