גולסה: ההודעה של ג'ורדי לא הפתיעה אותנו

קשר מכבי על עזיבת המאמן. קרויף: אף קבוצה לא תרים ידיים

אחרי שהפסידה בצורה דרמטית את המשחק הראשון, מכבי תל אביב תחפש מחר (שלישי) ניצחון בכורה בפלייאוף העליון, כאשר "תתארח" אצל מכבי נתניה. הפועל באר שבע פתחה פער של חמש נקודות בפסגה בעקבות איבוד הנקודות של הצהובים והם לא יכולים להרשות לעצמם איבוד נקודות נוסף. עומר אצילי צפוי לחזור לסגל, לאחר שכבש ובישל במשחק אימון מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר. המאמן, ג'ורדי קרויף יחסר את הקפטו, שרן ייני, שאמנם התאמן, אבל צפוי לחזור רק לקראת ב"ש.


"היה שבוע טוב, רגוע", אמר קרויף בפתיחת דבריו, "השחקנים עבדו בצורה טובה. יציבות תמיד עוזרת. יש לנו משחק חשוב, אבל כל משחק חשוב. אנחנו לא צריכים לחשוב על האחרות כי אם אנחנו לא ננצח, זה לא משנה. אנחנו תמיד רוצים להיאבק על תארים. אתה לא זוכה בתארים עבור אנשים, אלא עבור המועדון, בשבילך. אנחנו רוצים לחשוב על לנצח משחקים ולהיות יציבים. כל השאר טוב לתכניות טלוויזיה".


על היריבה אמר המאמן: "יש לנתניה שחקנים מוכשרים. הם משחקים כדורגל חיובי, מרענן. חייבים לשים לב כי בפעולה אחת הם יכולים להרוס לך את תכנית המשחק. אני חושב שנתניה היא אחת הנקודות החיוביות בליגה הישראלית"

עוד הוא הוסיף: "הבעיה שלנו היא שאנחנו לא הורגים משחקים בדקות הטובות. בנוסף, אנחנו לא מצליחים לשמור על רמה טובה בכל המשחק. נגד הפועל חיפה היינו טובים במחצית הראשונה ובמחצית השנייה נראינו כמו קבוצה אחרת. זה עלה לנו בהרבה נקודות. אנחנו צריכים לגמור משחקים מוקדם. בפלייאוף הזה יש קבוצות שידעו לנצח חצי מצב כדי לכבוש ולנצח".


קרויף מאמין שגם היריבות שלו למאבק האליפות יאבדו נקודות: "לא תהיה אף קבוצה שתרים ידיים. ישראל מדינה קטנה, אתם פוגשים אחד את השני בכל יום, אז אתה לא שוכח את הדברים האלה. אולי בשנה הבאה תצטרך אותם. כל קבוצה תיאבק. יש הרבה מוטיבציה לנצח. שחקנים רוצים לנצוץ מול הגדולות כדי לקבל חוזה בעונה הבאה".


קשר הקבוצה, אייל גולסה, הגיע גם כן למסיבת העיתונאים והפתיע: "אולנו ההודעה של ג'ורדי קרויף לא כל כך הפתיעה. אנחנו יודעים כל מה שקורה. זה פשוט לא דלף. אנחנו מקצוענים, הכל ממשיך כרגיל". על מאבק האליפות הוסיף: "מכבי רוצה לזכות בכל התארים כל שנה. אנחנו עובדים קשה כדי להשיג את זה. יש לנו שחקנים מצוינים ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".